1. lægebesøg overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Mettemus

Hej piger,

Så har jeg overstået 1. lægebesøg og er nu stolt vendt hjem med min vandrejournal i tasken. På vej hjem i toget gik det op for mig at det nu er helt officielt, og jeg sag sgu i toget og blev helt rørt på mine egne vegne

Men alt er helt fint! Jeg har nu tanket op på gravitamin og kalktilskud, så nu skal tiden bare gå indtil jeg skal ind og se min lille bønne til NF om ca. 3 uger...

Ihh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

maj2011

det er så spændende...

Anmeld

9. juni 2010

Riksen

Ih, tillykke med vandrejournalen! Hvad er din termin så? Den samme som du selv har regnet dig frem til?

Hvor sødt at du blev rørt - og så i toget

Uh, tre uger! Det er jo lige om lidt! Spændende!

Jeg skal også til lægen i dag og have lavet vandrejournal. Ja, det er ligesom ret officielt med sådan en.

Anmeld

9. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ih, tillykke med vandrejournalen! Hvad er din termin så? Den samme som du selv har regnet dig frem til?

Hvor sødt at du blev rørt - og så i toget

Uh, tre uger! Det er jo lige om lidt! Spændende!

Jeg skal også til lægen i dag og have lavet vandrejournal. Ja, det er ligesom ret officielt med sådan en.

Jamen jeg er jo total hormonella for tiden! Kan tude til al slags tv også reklamer. I dag blev jeg skældt ud af en mand i bussen fordi han syntes jeg kom for langsomt ud (man kan jo lissom ikke komme ud før dørerne åbner!?!?) og gik hjem og kneb en tåre! Jøsses mand... håber snart det er ovre!

Og nej, ikke helt samme termin - er igen blevet rykket frem så det nu er d. 12. januar - skønt! Det gør jo ingenting når det går den vej...

God tur til lægen, det blir dejligt!!!

Mette - nu 9+0 igen

Anmeld

9. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jamen jeg er jo total hormonella for tiden! Kan tude til al slags tv også reklamer. I dag blev jeg skældt ud af en mand i bussen fordi han syntes jeg kom for langsomt ud (man kan jo lissom ikke komme ud før dørerne åbner!?!?) og gik hjem og kneb en tåre! Jøsses mand... håber snart det er ovre!

Og nej, ikke helt samme termin - er igen blevet rykket frem så det nu er d. 12. januar - skønt! Det gør jo ingenting når det går den vej...

God tur til lægen, det blir dejligt!!!

Mette - nu 9+0 igen

Nårh, stakkels dig! Og hvor var det tarveligt af manden. Jeg kender det godt. Jeg græd over et afsnit af Friends forleden - tosset.

Bare de selv kan finde ud af det. Men altså bønne kommer jo, når den kommer

Anmeld

9. juni 2010

Frejsmor

Tillykke med vandrejournalen og et veloverstået første lægebesøg!!

Jeg er selv lige kommet hjem fra mit første lægebesøg, jeg får dog først vandrejournalen med i næste uge, når jeg har fået svar på diverse prøver!

Jeg håber dit besøg gik mere glat end mit gjorde hehe..

Jeg har åbenbart meget dybtliggende blodårer, så lægen kunne ikke tage blodprøven, han stak mig 2 gange og han ramte bare ikke hehe.. Han var lige ved at sende mig til laboratoriet på Glostrup Hospital, men så kom lægesekretæren og efter 2 forsøg til hende fik hun endelig ramt og jeg fil taget prøver hehe..

Skal lige siges jeg ikke er særlig glad for nåle hehe..

Knus Channie (rykket en enkelt dag til 7+2)

Anmeld

9. juni 2010

Mettemus

SkrukNu skriver:

Tillykke med vandrejournalen og et veloverstået første lægebesøg!!

Jeg er selv lige kommet hjem fra mit første lægebesøg, jeg får dog først vandrejournalen med i næste uge, når jeg har fået svar på diverse prøver!

Jeg håber dit besøg gik mere glat end mit gjorde hehe..

Jeg har åbenbart meget dybtliggende blodårer, så lægen kunne ikke tage blodprøven, han stak mig 2 gange og han ramte bare ikke hehe.. Han var lige ved at sende mig til laboratoriet på Glostrup Hospital, men så kom lægesekretæren og efter 2 forsøg til hende fik hun endelig ramt og jeg fil taget prøver hehe..

Skal lige siges jeg ikke er særlig glad for nåle hehe..

Knus Channie (rykket en enkelt dag til 7+2)

Hold da op - du må jo være helt gennemhullet! Håber dine prøver i det mindste er gode

Øv at blive rykket tilbage - som om ventetiden i forvejen ikke er lang nok

Anmeld

9. juni 2010

Frejsmor

Mettemus skriver:

Hold da op - du må jo være helt gennemhullet! Håber dine prøver i det mindste er gode

Øv at blive rykket tilbage - som om ventetiden i forvejen ikke er lang nok

Hehe ja fuldstændigt og har også fået mig en lille blodansamling på den ene arm hehe..

Håber godt nok også mine prøver er gode da og at alt er iorden!!

Ja det må man sige, det er så heldigvis kun en enkelt dag, men jeg krydser fingre for at jeg kan blive rykket lidt frem til NF måske hehe..

Anmeld

10. juni 2010

DK

Homonella?? For mig blev det bare værre og værre under hele graviditeten og det aftog først sådan efter ca. 6 mdr. efter fødslen. Dog skal det siges at jeg ALDRIG er blevet så "hårdhudet" på følelserne igen som før jeg var gravid første gang. Jeg har haft noget lettere til at blive rørt og tude lige siden.

Knus Ditte, der også 3-5 år efter graviditet stadig GRÆDER til barnedåb, taler og konfirmation og hvis nogen vinder noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.