neutral fromage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.779 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Nemesis

har prøvet at smøre et par kager op med neutral fromage..og det er da bare SÅ meget bedre. Både smagsmæssigst men sandeligt også arbejdsmæssigt. Bortset fra man virkelig skal glatte med det samme så synes jeg det er et langt bedre valg end noget andet.

MEN kan man ikke lave det selv??

Har jo købt en prøvebøtte hos kagebutikken men vil da gerne kunne spare de penge, så er der nogle der ved om man kan erstatte det med en alm. fromageopskrift men bare blande husbladsen i fløden og så er det det ?

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ladydan1 skriver:

har prøvet at smøre et par kager op med neutral fromage..og det er da bare SÅ meget bedre. Både smagsmæssigst men sandeligt også arbejdsmæssigt. Bortset fra man virkelig skal glatte med det samme så synes jeg det er et langt bedre valg end noget andet.

Har jo købt en prøvebøtte hos kagebutikken men vil da gerne kunne spare de penge, så er der nogle der ved om man kan erstatte det med en alm. fromageopskrift men bare blande husbladsen i fløden og så er det det ?

Uh aner det faktisk ikke, skriv endelig resultatet herinde, hvis du forsøger dig med det.

Anmeld

9. juni 2010

LifeIsGreat

Jeg vil mene, at du sagtens bare kan lave en helt alm. formage uden bær og lign? Altså noget med husblas, æg, sukker, fløde osv?

Anmeld

9. juni 2010

Nemesis

Frk.Sommerfugl skriver:

Jeg vil mene, at du sagtens bare kan lave en helt alm. formage uden bær og lign? Altså noget med husblas, æg, sukker, fløde osv?

ja det er også lidt det jeg tænker..hmm måske man skal kaste sig ud i nogle forsøg.

Anmeld

9. juni 2010

LifeIsGreat

ladydan1 skriver:

ja det er også lidt det jeg tænker..hmm måske man skal kaste sig ud i nogle forsøg.

Ja der er ikke andet for jo  Så må du lige give en tilbagemelding om det virker

Anmeld

10. juni 2010

MoarTNoah

ladydan1 skriver:

måske lidt dumt spørgsmål, men hvad er neutral fromage? har du evt en opskrift??

Anmeld

10. juni 2010

LifeIsGreat

KatrineR skriver:

måske lidt dumt spørgsmål, men hvad er neutral fromage? har du evt en opskrift??

Det er jo bare en fromage opskrift, fx. jordbær, bare uden jordbær

Anmeld

10. juni 2010

Nemesis

Frk.Sommerfugl skriver:

Det er jo bare en fromage opskrift, fx. jordbær, bare uden jordbær

ja eller vaniliefromage.. :-)

Sisse

Anmeld

10. juni 2010

mariamiss6

Hvorfor synes du fromagen er bedre at bruge end for eksempel smørcreme?

Anmeld

10. juni 2010

Nemesis

mariamiss6 skriver:

Hvorfor synes du fromagen er bedre at bruge end for eksempel smørcreme?

fordi den var super nem at smøre på, selvom lagene med fyld var ret store så var det nemt. dernæst så bliver det bare ikke vammelt som jeg synes smørcreme bliver.

jeg synes også det var meget bedre, i varmen (sidste weekend) end smørcreme som ville være blevet blød, det bliver fromagen ikke. Den gik i bedre harmoni med kagen synes jeg.

Det eneste var at kagen skal glattes med det samme og ikke efter det er stivnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.