Ved godt det ikke har noget med ringene at gøre men er lidt nysgerrig efter at spørge dig omkring satanisme ? Hvad er man når man er satanist - ja jeg kan regne ud man tilbeder satan/fanden i stedet for gud (eller?) men hvad ellers....
Jeg syntes det lyder lidt uhyggeligt og troede slet ikke der fantes "almindelige mennesker" som var satanister - ikke personligt ment og undskyld på forhånd min uvidenhed...
Knus Pia.
Min kæreste valgte af tro på satan da han syntes det var forkert af tro på gud da han mener det er satan der er den gode men nok også fordi han dyrker den gennem hans musik som dette:
http://www.youtube.com/watch?v=aFn26ntmSsg&a=PlBcsPdtpt8&playnext_from=ML
og fordi han selv har spillet med i sådan et band i mange år man valgte af stoppe da han flyttede her til hjørring hvor den gang spillede i norge og boede i KBH.
men han må så heller ikke giftes i en kirke eller jo det må han men ikke for troen som han nu tror på smiler... ellers er han en alm fyr som går i mest sort tøj men ellers meget alm tøj...
men han er den milde af dem for der er jo nogle der er lige som burzum som brænder kirker ødelægger kirkegåre og det gør mig pist det gør man bare ikke men sådan er det jo også af være satanist desværre... men alle sider har jo to sider eller flere heldig vis...
og min opfattelse af folk der tror på satan er folk der har haft problemer i deres liv store problemer som alkohold stoffer og måske ikke er det mere men ja satan er den side som gør dem lidt mere stærke stedet for af være svag forstå mig nu ikke negativt smiler... for elsker min kæreste men tror lidt det er en ja støtte lige som nogle af dem der tror meget kraftig på gud hvor de besvimer for ham osv... ja det kan jeg jo sagtens grine ja fordi jeg ikke tror på nogle ting men sådan er vi jo så forskellige
Anmeld