Tungsten ringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

TbCp

Hmm hvad er lige tungstensringe?

Min forlovelsesring var i titanium, vildt fed.... men... der kan intet gøres ved den, så hvis jeg gik hen og tog mange kilo på eller lign. så ville der ikke være mulighed for at gøre ringen større.... derfor valgte vi at vores vielsesringe skulle være i sølv i stedet for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Smid lige et link eller billeder - jeg vil da se!!!

Anmeld

9. juni 2010

lotte32

TbCp skriver:

Min forlovelsesring var i titanium, vildt fed.... men... der kan intet gøres ved den, så hvis jeg gik hen og tog mange kilo på eller lign. så ville der ikke være mulighed for at gøre ringen større.... derfor valgte vi at vores vielsesringe skulle være i sølv i stedet for.

tungsten er mere hård end titanium, så jeg tænker at de da heller ikke kan ændres på... vi har ligesom jer også forlovelsesringe i titanium, og havde egentlig planlagt at vi ville bruge dem som vielses ringe også, men nej..ret surt at de ikke fortalte det ,dengang vi købte ringene.. øvøv er ellers ret vild med titanium-looket, men vi har også valgt vielsesringe i sølv

knus Lotte

Anmeld

9. juni 2010

lotte32

Rosa skriver:

prøv at billed google tungsten ringe de er ret fede... ville dog ikke selv vælge dem

knus Lotte

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

Synes nogle af dem er flottee, men andre bryfer jeg mig ikke om. Jeg har kigget inde ved Bjerg Design, for jeg vidste ikke, hvad det var for noget, så brugte Onkel Google...

Vores ringe er kombineret sølv og guld, og er fra Aagaard design. Har aldrig set nogen, der havde magen til. Og det kan jeg godt lide

Anmeld

9. juni 2010

Pia.

B&J skriver:

uh ja så er det på tide med ring på og STORT tillykke og det er super fedt de også er med sort da min kæreste er satanist og er meget til det sorte han syntes med det samme de var super fede du er bare en sukker gris hihihihi mange tak for din hjælp

Ved godt det ikke har noget med ringene at gøre men er lidt nysgerrig efter at spørge dig omkring satanisme ? Hvad er man når man er satanist - ja jeg kan regne ud man tilbeder satan/fanden i stedet for gud (eller?) men hvad ellers....

Jeg syntes det lyder lidt uhyggeligt og troede slet ikke der fantes "almindelige mennesker" som var satanister - ikke personligt ment og undskyld på forhånd min uvidenhed...

Knus Pia.

Anmeld

9. juni 2010

Pia.

jeg fandt lige lidt her... jeg vidste heller ikke hvad det var nemlig... men de er da flotte syntes jeg...

http://www.google.dk/images?q=tungsten%20ringe&oe=utf-8&rls=org.mozilla:dafficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=da&tab=wi

Ved godt der kommer en smiley i teksten, men bare kopier den alligevel og sæt den ind så kommer ringene....

Anmeld

9. juni 2010

Patrick07

Googlede dem lige og hold da op de er flotte.. også er der da vildt mange og vælge imellem til en okay pris..

Anmeld

9. juni 2010

B&J

Ved godt det ikke har noget med ringene at gøre men er lidt nysgerrig efter at spørge dig omkring satanisme ? Hvad er man når man er satanist - ja jeg kan regne ud man tilbeder satan/fanden i stedet for gud (eller?) men hvad ellers....

Jeg syntes det lyder lidt uhyggeligt og troede slet ikke der fantes "almindelige mennesker" som var satanister - ikke personligt ment og undskyld på forhånd min uvidenhed...

Knus Pia.

Min kæreste valgte af tro på satan da han syntes det var forkert af tro på gud da han mener det er satan der er den gode men nok også fordi han dyrker den gennem hans musik som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=aFn26ntmSsg&a=PlBcsPdtpt8&playnext_from=ML

og fordi han selv har spillet med i sådan et band i mange år man valgte af stoppe da han flyttede her til hjørring hvor den gang spillede i norge og boede i KBH.

men han må så heller ikke giftes i en kirke eller jo det må han men ikke for troen som han nu tror på smiler... ellers er han en alm fyr som går i mest sort tøj men ellers meget alm tøj...

men han er den milde af dem for der er jo nogle der er lige som burzum som brænder kirker ødelægger kirkegåre og det gør mig pist det gør man bare ikke men sådan er det jo også af være satanist desværre... men alle sider har jo to sider eller flere heldig vis...

og min opfattelse af folk der tror på satan er folk der har haft problemer i deres liv store problemer som alkohold stoffer og måske ikke er det mere men ja satan er den side som gør dem lidt mere stærke stedet for af være svag forstå mig nu ikke negativt smiler... for elsker min kæreste men tror lidt det er en ja støtte lige som nogle af dem der tror meget kraftig på gud hvor de besvimer for ham osv... ja det kan jeg jo sagtens grine ja fordi jeg ikke tror på nogle ting men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

9. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Her kan du se hvad tungsten ringe er: http://www.tungstenaffinity.com/Tungsten-Wedding-Bands-s/367.htm

Jeg kan bedst lide dem uden mønster, og bare i sort med lidt indgravering og evt. en sten... Nogle af dem i guld og sølv er også fine.

Det er også umiddelbart "kun" som forlovelsesringe vi har talt om disse slags, vielsesringen bliver nok i guld, men en model som bliver lavet ét sted i Kbh. så ikke alle andre har den samme. Er ikke til de klassiske guldringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.