Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drømmer skriver: Tak for en hyggelig dag Der er en som har glemt sine solbriller??? Og Mia, glemte helt at give dig det tøj
Tak for en hyggelig dag
Der er en som har glemt sine solbriller???
Og Mia, glemte helt at give dig det tøj
Selv tak Søs! Det var som altid hyggeligt. Og dejligt at se din STORE dreng
Tøjet kan jeg altid få. Mon ikke vi ses igen snart.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeps, jegh glemte solbriller men kan du ikke bare tage det med herop når det er??
jeg skal nok lige lave en tråd senere
smillaluna skriver: Selv tak Søs! Det var som altid hyggeligt. Og dejligt at se din STORE dreng Tøjet kan jeg altid få. Mon ikke vi ses igen snart.
Det er jeg sikker på vi gør
BlyViol skriver: jeps, jegh glemte solbriller men kan du ikke bare tage det med herop når det er?? jeg skal nok lige lave en tråd senere
Jo det kan jeg godt.
Men du må gerne lige minde mig om det min hukommelse er ikke altid så god. hihi
Ja mange tak for en dejlig dag!!
Det er grov som man bliver glemsom med børn/børn på vej
Drømmer skriver: Jo det kan jeg godt. Men du må gerne lige minde mig om det min hukommelse er ikke altid så god. hihi
ellers kommer jeg bare efter dem en dag jeg alligevel ik ved hvad jeg skal lave
BlyViol skriver: ellers kommer jeg bare efter dem en dag jeg alligevel ik ved hvad jeg skal lave
Du skal være velkommen
Jeg takker bestemt også - det var bare smadder hyggeligt som altid!
Nu må I gerne lige krydse fingre for, at der snart sker noget her....
Har travet Viborg by rundt her til aften, så jeg håber det sætter gang i et eller andet i nat
ja tak for hyggeligt selskab
Jeg vil også gerne lige sige tak for en dejlig eftermiddag - I er jo temmelig hyggelige at være sammen med.
Også jeg har forresten antaget at jeg gerne må komme med næste, og næste og næste gang - for det vil jeg nemlig gerne
SMIL fra Mette - 34+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128