mødregruppe vol, 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

L-Mortil3

Dorthemuzz skriver:

Hvordan forgår det enlig?

Jamen det foregår ved at når datoen nærmer sig, sender SØS en privat besked med adressen.
Så mødes vi kl. 11 hvor søs smider et eller andet spiseligt på bordet, så sidder vi og tøsefnidrer over lidt mad, og når den når hen på eftermiddagen og vi har sludret færdig, så tøffer man bare ligeså stille hjem igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Jamen det foregår ved at når datoen nærmer sig, sender SØS en privat besked med adressen.
Så mødes vi kl. 11 hvor søs smider et eller andet spiseligt på bordet, så sidder vi og tøsefnidrer over lidt mad, og når den når hen på eftermiddagen og vi har sludret færdig, så tøffer man bare ligeså stille hjem igen

og man opdager faktisk ikke at klokken bliver "hjemad-tid" det er et skønt afbræk i hverdagen!!! 

Anmeld

15. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

og man opdager faktisk ikke at klokken bliver "hjemad-tid" det er et skønt afbræk i hverdagen!!! 

Lige præcis

Anmeld

15. juni 2010

MinWilliam

Okay.. Det lyder da hyggeligt

Men nu må vi se om jeg kan komme med, da hende jeg skulle køre med at se hun måske snart føder..

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Dorthemuzz skriver:

Men nu må vi se om jeg kan komme med, da hende jeg skulle køre med at se hun måske snart føder..

går der ikke tog??

Anmeld

15. juni 2010

MinWilliam

Jeg skal med en togbus og den er så i Vilbjerg 10.05 eller 11.05...

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Dorthemuzz skriver:

Jeg skal med en togbus og den er så i Vilbjerg 10.05 eller 11.05...

så henter en af os dig da bare ved stationen

Anmeld

15. juni 2010

MinWilliam

Det lyder super godt

Men nu skal jeg lige se hvordan jeg har det selv for det er jo 14 dage før min termin..

Anmeld

15. juni 2010

Faith

Dorthemuzz skriver:

Har ingen planer om at føde. Men ved godt at det jo ikke lige er noget man planlægger. Så nu må vi se.

Anmeld

15. juni 2010

MinWilliam

smillaluna skriver:

Har ingen planer om at føde. Men ved godt at det jo ikke lige er noget man planlægger. Så nu må vi se.

Kan jeg godt forstå du ikke har..

Nej det gør man jo ikke altid selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.