Endnu en dag på Hering sygehus er overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Stumpen

I dag blev det til 8 timer på børneafdelingen..

Vi skulle jo ind og have tjekket op på den diagnose de stillede i sidste uge og som hedder Schönlein Henochs purpura..

Vi brugte de to første timer til at få hende til at tisse i et krus og endte med at få lov til at sætte hende på en potte... Men en hvid blodlegme var der, så der skulle foretages en blærepunktur og to gange blev hun scannet forgæves, da hun lige havde tisset... Men endelig lykkes det... Hun blev også tjekket for nyrebækkenbetændelse og blærebetændelse, da hun de sidste 14 dage ikke har været sig selv... Hun er aktiv -bevares, men ikke på det stadie hun plejer, hun hænger mere, hun putter mere, hun brækker sig, har feber af og til og spiser nærmest intet.. Men den midlertidige prøve var klar, så nu venter vi svar på den der skal dyrkes, men han troede ikke den ville vise noget..

Men jeg spurgte ind til hvad det så kunne være der forårsagede at hun ikke havde været sig selv og det eneste han kom frem til var at hun var lidt rød i det ene øre...

Men nu skal vi være obs på blod i urin og aff. i forhold til Schönlein-Henochs purpura og gå til tjek hos egen læge 4 gange inden for det næste halve år...

Men en dag blev der så brugt på det, men hun blev tjekket godt og grundigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

3rollinger

Aah ha. Det er bare saa haardt naar der er noget i vejen med de smaa pus. Men, som du selv siger, er det dejligt hun bliver checket igennem i hoved og bagdel, selvom man skal bruge alt for mange timer paa et dumt hospital.

Er din store pige paa toppen igen?

God bedring

Knus

Anmeld

8. juni 2010

Stumpen

Ja, det siger min mor  Hun har været oppe hos mor siden i går, da også kastede op der.. Har mega dårlig samviottighed over at efterlade hende syg hos mor, men viste det ville blive en kamp at få en urinprøve i dag på sygehuset, så det ville være nemmere hvis vi begge var med.. Men lidt en øv-følelse sidder jeg da med, men jo tak hun er ovenpå igen..

Anmeld

9. juni 2010

Heidi B

Åh Anja, du gør det bedste for dine børn... Mathilde fik fuld opmærksomhed fra mormor og Karsten og dig kunne støtte hianden og Victoria på hospitalet...'

Jeg husker selv den dårlige samvittighed fra da jeg var indlagt med Mikkel, og Jeppe var derhjemme.... men den kan man ligeså godt pakke væk!!!

Håber snart begge tøser er helt ovenpå, for det er fandme hårdt når de er syge de små!!!!

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.