Uge 33(32+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.259 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

CamillaT89

Så er jeg kommet op på +20 kg, og kan godt mærke, det begynder at gå mig lidt på. Øv! 

Nå, ellers har jeg været til jm idag, og han blev skønnet til at veje omkring 2100 g. Hun kunne kun rokke meget lidt med hans hoved, så det står næsten fast nu  Havde frygtet, at han lå forkert, så det var en dejlig nyhed at få

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

lollandpigen

Jeg er i uge 32+6 idag og da jeg var hos lægen igår sagde den +2,1 kg så det er skønt jeg ikke har taget mere på... Synes også din mave er noget større end min....

Anmeld

8. juni 2010

CamillaT89

lollandpigen skriver:

Jeg er i uge 32+6 idag og da jeg var hos lægen igår sagde den +2,1 kg så det er skønt jeg ikke har taget mere på... Synes også din mave er noget større end min....

Det var da helt utroligt. Hvor er du bare heldig

Min livmoder har også gennem hele graviditeten ligget over kurven, men det kan jo ikke give tyve kg hehe.

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

flot flot mave!  

Jeg må lige spørge til dit ar over navlen, er det fra en navlepiercing fordi jeg har nemlig selv sådan en og gad godt lige vide om min kommer til at se ligeså ud!

Anmeld

8. juni 2010

CamillaT89

sophieamalia skriver:

flot flot mave!  

Jeg må lige spørge til dit ar over navlen, er det fra en navlepiercing fordi jeg har nemlig selv sådan en og gad godt lige vide om min kommer til at se ligeså ud!

Tak. Det er fra navlepiercing. Men jeg har haft det lavet 4-5 gange, tror jeg, hvoraf jeg selv har forsøgt et par af gangene. Huden, der er over piercingen, er så krympet helt sammen, og blevet til sådan en lille "streng" nærmest. Så du skal nok ikke frygte, at det kommer til at se så voldsomt ud. Det er bare fordi jeg har fået den tæsket min navle godt og grundigt Det var dog ikke noget, man lagde mærke til før graviditeten

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

ct skriver:

Tak. Det er fra navlepiercing. Men jeg har haft det lavet 4-5 gange, tror jeg, hvoraf jeg selv har forsøgt et par af gangene. Huden, der er over piercingen, er så krympet helt sammen, og blevet til sådan en lille "streng" nærmest. Så du skal nok ikke frygte, at det kommer til at se så voldsomt ud. Det er bare fordi jeg har fået den tæsket min navle godt og grundigt Det var dog ikke noget, man lagde mærke til før graviditeten

nårh okay. jeg har dog kun fået lavet min en gang! hvor langt var du henne da du pillede din ud? 

Anmeld

8. juni 2010

CamillaT89

sophieamalia skriver:

nårh okay. jeg har dog kun fået lavet min en gang! hvor langt var du henne da du pillede din ud? 

Jeg har ikke haft den i i flere år, netop af den grund at huden skrumpede ind/ at piercingen groede udad eller hvordan man ellers kan beskrive det

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

ct skriver:

Jeg har ikke haft den i i flere år, netop af den grund at huden skrumpede ind/ at piercingen groede udad eller hvordan man ellers kan beskrive det

hmm okay. jamen så må jeg vel bare tage min ud når jeg ikke syntes den kan sidde i mere.

Anmeld

8. juni 2010

Maria.

sophieamalia skriver:

hmm okay. jamen så må jeg vel bare tage min ud når jeg ikke syntes den kan sidde i mere.

Jeg vil råde dig til at tage den ud nu! Ellers kan den blive frygtelig grim din navle..

Anmeld

8. juni 2010

Maria.

Flot mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.