mortilLUCA skriver:
Jeg er en ung kvinde på 25 med en dejlig søn på snart 3 år og en kæreste gennem omkring 9 år, som desværre har mistet mange veninder da jeg kom i fast forhold og sidenhen fik vores dejlige søn. Så mangler nogle dejlig veninder som jeg kan snakke, hygge og ja bare være sammen med i Horsens/Hedensted og omegn
hej.
så lige det indlæg da justanothername posted det inde i mit indlæg "veninder i horsens søges"
jeg bor i Horsens, med min kæreste og vi har snart været sammen i 2 år, og har en dejlig datter på næsten 1 år sammen med ham. Han er 26 (bliver 27 til oktober) og jeg er lige blevet 20 i april måned.
jeg kommer oprindelig fra Odder af, men flytted til horsens for lidt over 2 år siden, da jeg skulle starte uddannelse op som desværre ikk var noget for mig, men nu her 2 år senere står jeg og skal igang på HG-voksen den 18 august.
jeg har kun få venner her i Horsens da de alle boed i Odder (har ingen kontakt til nogen af dem næsten)
det var lige lidt om mig, håber at jeg får svar og at vi kan lære hinanden at kende.
kram astasmor (nina)
Anmeld