Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lavet endnu et prinsesseslot. Denne gang blev det en lilla udgave og så med en prinsesse på i stedet for en fe ! Det var så meget nemmere denne gang da man jo lærer af de fejl man laver første gang ! Kagen består ef 2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag vanillecrene med friske jordbær og et lag mørk tobleronecreme...Mums !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SÅ LÆR MIG DET DOG..... For pokker hvor jeg gentager mig selv - men de kager er så sindsygt flotte.. jeg vil så gerne kunne... kom hjem til mig og lær mig det - jeg vil da servere sådan en kage til min datters fødselsdag næste gang...
så flot... virkelig virkelig flot... og farverne er skønne...
Hvad er tårnene lavet af??? Bare kagebund eller??
Superflot, og inspirerende... med tredje dreng undervejs, så tror jeg et slot som dit, i drengefarver, skal bryde vores dåbsfest, når den tid kommer
Igen igen formår du , at imponere!!! Jeg har stadig dig i tankerne som kagemager til bettefisens barnedåb. Super flot lavet!!
Utroligt hvor nogen bare er fantastiske kreative
MVH
Louise
Pia. skriver: SÅ LÆR MIG DET DOG..... For pokker hvor jeg gentager mig selv - men de kager er så sindsygt flotte.. jeg vil så gerne kunne... kom hjem til mig og lær mig det - jeg vil da servere sådan en kage til min datters fødselsdag næste gang... så flot... virkelig virkelig flot... og farverne er skønne...
He he...tak ska du ha ! Hvor er du fra?? For så må du da ha en introduktion til kageverdenen !
Macaab skriver: Hvad er tårnene lavet af??? Bare kagebund eller?? Superflot, og inspirerende... med tredje dreng undervejs, så tror jeg et slot som dit, i drengefarver, skal bryde vores dåbsfest, når den tid kommer
Tak for det !
Tårnene er lavet af tomme køkkenruller som er beklædt med fondant. Tagene på alle tårnene kan tages af så man fx kan fylde slik i dem !
Ja og hvis man ikke syns en dreng ska ha et slot kan man jo lave det til en ridderborg i stedet for !
Betteisen skriver: Igen igen formår du , at imponere!!! Jeg har stadig dig i tankerne som kagemager til bettefisens barnedåb. Super flot lavet!! Utroligt hvor nogen bare er fantastiske kreative MVH Louise
Tusind tak for de meget søde ord !!!
Anja Dahl skriver: Tak for det ! Tårnene er lavet af tomme køkkenruller som er beklædt med fondant. Tagene på alle tårnene kan tages af så man fx kan fylde slik i dem ! Ja og hvis man ikke syns en dreng ska ha et slot kan man jo lave det til en ridderborg i stedet for !
Rigtig god ide med tårnene....
Og det var lige præcis ridderborg jeg havde i tankerne
Anja Dahl skriver: He he...tak ska du ha ! Hvor er du fra?? For så må du da ha en introduktion til kageverdenen !
Fra den anden side af broen - desværre .... Var ellers gerne kommet kørende forholdsvis langt for at lære det du kan der... Men lige frem over broen tror jeg ikke jeg gør - selvom jeg godt nok er desperart efter at lære det...
Knus Pia.
Igen en flot flot kage fra dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128