Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super. Ude ved BM.
Hvornår?
AG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alle er helt sikkert velkomne Nadi, Tun, Macrolf og Line og andre der måtte ville komme.
Jeg åbner gerne huset ALLE mandage, tirsdage og onsdage i juni. Hvornår passer det jer?
Knus B
im a working girl, så for mig skal det være en weekenddag...
Arbejder du ikke også Lene?
Nårh ja, selvfølgelig. Så tager vi bare en weekenddag. Ingen planer her, så lad høre, om der er nogle dage, I ikke kan.
Jeg er overhovedet ikke særlig besværlig i juni - Specielt ikke i weekenderne.Der handler det om ren overlevelse
Tynen skriver: Jeg er overhovedet ikke særlig besværlig i juni - Specielt ikke i weekenderne.Der handler det om ren overlevelse
Super godt initiativ Lene Vil rigtig gerne mødes hos BM Legeland er også en idé, men desværre ikke en Freja og jeg kan deltage i, da hun ikke magter et stort stort rum med en masse aktivitet og en masse mennesker.
Jeg har ikke umiddelbart nogle faste planer i nogle weekender i juni. Thomas er ikke hjemme de fleste weekender, så jeg er klar til at mødes med ungerne.
vi skal til fødselsdag og holder selv fødselsdag for William weekenden den 26-27 juni.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128