er det kun mig der har det sådan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er du bekymret om alt er i orden med den bette i maven

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

772 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

silden85

jeg har lavet en afstemmingen, for jeg vil se om det kun er mig der er bekymet en gang imellem med den lille i maven, og ved mig kommer det nogen gange i perioder det er rigtigt træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

misslea

jeg har lavet en afstemmingen, for jeg vil se om det kun er mig der er bekymet en gang imellem med den lille i maven, og ved mig kommer det nogen gange i perioder det er rigtigt træls

Jeg har også svaret ja - i perioder!!!

Synes ikke, at jeg er så bekymret længere, for siden uge 17 (er nu i uge 24) har jeg mærket hende hver eneste dag, og det giver ligesom en sikkerhed for, at der er liv derinde!!!

MD scanningen gav også rigtig meget ro og lettelse, da vi jo fik at vide, at hun er helt perfekt derinde  Så lige for tiden går jeg rundt i en dejlig lykkelig bobbel, hvor alt bare ser sååå dejligt og lyst ud for vores lille kommende familie

Men selvfølgelig kommer der flere tider med bekymringer.... det hører vidst til dét at være gravid... hahaha!!

fra Lea

Anmeld

9. juni 2010

Sky

Jeg har også svaret at jeg er bekymret i perioder - især når man ikke synes maven vokser, eller i de perioder hvor der er lang tid til næste scanning osv.

Men jeg tror at jeg har mærket liv for første gang i går, og så får man lidt mere ro på

Men jo jeg synes heller ikke at det er sjovt at være bekymret, men sådan bliver det jo bare at være mor ...

Anmeld

9. juni 2010

Christina31

Jeg synes, det er blevet meget bedre med alle de bekymringer efter en veloverstået MD- skanning for 2 uger siden.  Jeg var vildt bekymret i starten af graviditeten.

Vores lille dreng er meget, meget aktiv. Det giver mig en rigtig god tryghed.  

Anmeld

12. juni 2010

mor_sabina

Uha ja, jeg er super nervøs for alt lige nu. Venter på den første scanning på mandag, og er nervøs for noget så skørt som, om der overhovedet er en baby. Kan slet ikke finde rigtig ro, men jeg har en ide om, at det måske er fordi, jeg har min lille søn herhjemme også, og at jeg måske ikke har så meget tid til at føle mig gravid som sidst, hvor man ikke tænkte på andet? Men håber der kommer lidt mere ro på mandag

Sabina 11+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.