Sebastian bliver 4 til september, og han er simpelthen SÅ strid for tiden. Jeg kan slet ikke finde ud af længere, hvordan vi skal takle ham, opdrage og bare være med ham. Han er totalt modsat det meste af tiden. Vil ikke gøre som vi beder ham om, råber hele tiden, er provokerende og ligeglad. "Nej jeg vil ej", "Du er ikke min ven", "Din peks (el. andre ord han selv finder på)" osv. er hverdagskost.
Det værste var imorges, hvor han sagde "Du er grim, mor. Din mor er grim. Grimme mor....". Jeg vidste slet ikke, hvad jeg skulle sige. Synes jeg skælder ud hele tiden, faren skælder ud hele tiden. Det er bare så træls. Og nu sidder jeg med tårer i øjnene, for hvad fa'n gør jeg lige. Rædselsfuld morgen. Hvor er min søde elskelige dejlige dreng?
Han er selvfølgelig også sød ind imellem og leger rigtig godt med Signe & Nanna (11 mdr.) - når han gider. Og lige pludselig slår han over og bliver en lille djævle. Og lige pludselig er han sød igen og virker nærmest som om han har glemt at han var sur og råbte.
Nogen gode råd? Andre der kan nikke genkendende til det, eller er det kun min bandit, der er sådan? Hvad skal jeg gøre, og mere, hvad skal jeg ikke gøre?
Knus Line
Anmeld