Hårfjernings creme. Er det noget værd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.913 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

o1Mutte

Virker det ?

Har overvejet at købe det, for hader at barbere ben

Og kan det bruges ''downthere'' ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Low

Jeg købte noget i matas og det var ret stærkt eller hvad man nu kan sige. Det skal højst sidde i 4-5 min ellers bliver huden øm og så var der en svamp man skulle tage cremen af med under vand. På det jeg købte stod der at man ikke måtte bruge det tæt på åbninger som, øjne, skridt, mund..

Jeg synes at det virkede rigtig godt og det var hurtigt. Jeg bruger det ikke pt da jeg er gravid

Anmeld

8. juni 2010

SpunkenJo

Jeg har prøvet det for mange år siden, og ja det virker, men det er noget kemisk stads.

Jeg ville aldrig bruge det "down there"

Kan istedet varmt anbefale dig, at blive vokset. Det virker, og det holder i ok lang tid.

Det gør pænt ondt, men det er absolut det hele værd ;-)
- Specielt, den dag maven er så stor man ikke kan se hvad man laver, eller simpelthen bare ikke kan nå mere!!!

Håber snart du får 2 streger  

Anmeld

8. juni 2010

o1Mutte

Low skriver:

Jeg købte noget i matas og det var ret stærkt eller hvad man nu kan sige. Det skal højst sidde i 4-5 min ellers bliver huden øm og så var der en svamp man skulle tage cremen af med under vand. På det jeg købte stod der at man ikke måtte bruge det tæt på åbninger som, øjne, skridt, mund..

Jeg synes at det virkede rigtig godt og det var hurtigt. Jeg bruger det ikke pt da jeg er gravid

Okay tak for svaret

Anmeld

8. juni 2010

o1Mutte

SpunkenJo skriver:

Jeg har prøvet det for mange år siden, og ja det virker, men det er noget kemisk stads.

Jeg ville aldrig bruge det "down there"

Kan istedet varmt anbefale dig, at blive vokset. Det virker, og det holder i ok lang tid.

Det gør pænt ondt, men det er absolut det hele værd ;-)
- Specielt, den dag maven er så stor man ikke kan se hvad man laver, eller simpelthen bare ikke kan nå mere!!!

Håber snart du får 2 streger  

Auuhh vokses DERNEDE ?

Jeg var ved at dø da jeg bare voksede mine ben

Anmeld

8. juni 2010

SpunkenJo

Det er ikke værre at få vokset sig dernede fremfor bentøjet. Det er nogenlunde samme smerte. Der hvor det gør mest ondt er stykket lige under navlen, og altså faktisk ikke nede i selve skridtet....

Kan klart anbefales. Man blir dejlig blød bagefter, og stubbe kender man ikke noget til !

Anmeld

8. juni 2010

Maja_4000

Jeg har kun prøvet veets hårfjerningscreme .. Og det har altså aldrig virket på mig ! Det gør deres voks heller ikke :s

Men matas har noget andet voks .. I nogle gule pakker , kan ikke huske navnet .. Dét synes jeg er rigtig godt .. Jeg har dog kun prøvet det på benene (;

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Det tager længere tid med det creme end det gør at barbere sig når man alligevel er i bad....og gør man det hveranden tredje dag så er det super hurtigt da der jo ikke er meget hår. Jeg bruger bare nettos de billige engangs..

Anmeld

9. juni 2010

o1Mutte

Yrsa skriver:

Det tager længere tid med det creme end det gør at barbere sig når man alligevel er i bad....og gør man det hveranden tredje dag så er det super hurtigt da der jo ikke er meget hår. Jeg bruger bare nettos de billige engangs..

Det er også for at ungå stuppe og man stikker osv

Anmeld

9. juni 2010

o1Mutte

SpunkenJo skriver:

Det er ikke værre at få vokset sig dernede fremfor bentøjet. Det er nogenlunde samme smerte. Der hvor det gør mest ondt er stykket lige under navlen, og altså faktisk ikke nede i selve skridtet....

Kan klart anbefales. Man blir dejlig blød bagefter, og stubbe kender man ikke noget til !

Hvad koster det ?

Det kunne da være værd at prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.