First go bæresele???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Kristina V

Nogle som har erfaringer de vil dele ud om den??

Har haft en babybjørn, men må indrømme jeg ikke er imponeret af den. Det er rygstøtte synes jeg ikk vildt godt om.

Så tænkte jeg vikle, ingtil jeg var i kærebørn den anden dag. Der forelskede jeg mig i den som hedder first go bæresele.. Synes den er skide smart med de funktioner den har, og så den del med at man faktisk bære dem med hofterne..

Nolge som har noget de vil dele før jeg ønsker mig sådan en i dåb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Anne85

Hej søtte!

Næ kender den desværre ikke. men hvad er det for en babybjörn du har haft?? Jeg synes jo vores er helt fantastisk... det er den der hedder active. Du kan evt prøve den for at se om den er anderledes? Men det sku jo være noget skidt at bære specielt drengebørn i en bæresele... er du helt gået fra slyngen?? Jeg glæder mig til at få min i brug

Anmeld

8. juni 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Hej søtte!

Næ kender den desværre ikke. men hvad er det for en babybjörn du har haft?? Jeg synes jo vores er helt fantastisk... det er den der hedder active. Du kan evt prøve den for at se om den er anderledes? Men det sku jo være noget skidt at bære specielt drengebørn i en bæresele... er du helt gået fra slyngen?? Jeg glæder mig til at få min i brug

Havde også den du har, og var ikk voldsomt imponeret. Men den her first go, den lyner man op i numsen, så man ikke bære dem mef skridtet. + man bare selen med hofterne, og det er jo super for sådan en ryg-spasser som daniel

Er ikk gået helt væk, tror bare jeg bliver træt af kun at have viklen.. Det vil tage alt for langtid hvergang...

Anmeld

8. juni 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Havde også den du har, og var ikk voldsomt imponeret. Men den her first go, den lyner man op i numsen, så man ikke bære dem mef skridtet. + man bare selen med hofterne, og det er jo super for sådan en ryg-spasser som daniel

Er ikk gået helt væk, tror bare jeg bliver træt af kun at have viklen.. Det vil tage alt for langtid hvergang...

Okay... ja hevr sin smag... nøøj hvor vi brugte bæreselen meget (så må vi håbe det ik har ødelagt hans klokkeværk )

Jeg regner bestemt også med at vi skifter mellem viklen og bæreselen... tror umiddelbart ikke jeg får jacob til at gå med viklen

Anmeld

8. juni 2010

Anne85

Blev lige nysgerrig så fandt lige mit "kære børn" katalog frem  Den ser fin ud... men ud over at den der bærer bærer barnet med hoften fremfor ryggen tror du så ik den er lige fy fy i forhold til drengebørn? Jeg mener - barnet hænger jo stadi i klokkeværket - hvor de jo fx i en vikle ligger. Men det er squ nok som med alt andet baby halløj - alt med måde og bare han ikke sidder deri 10 timer om dagen

Anmeld

8. juni 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Blev lige nysgerrig så fandt lige mit "kære børn" katalog frem  Den ser fin ud... men ud over at den der bærer bærer barnet med hoften fremfor ryggen tror du så ik den er lige fy fy i forhold til drengebørn? Jeg mener - barnet hænger jo stadi i klokkeværket - hvor de jo fx i en vikle ligger. Men det er squ nok som med alt andet baby halløj - alt med måde og bare han ikke sidder deri 10 timer om dagen

Den jeg vil have er den som hedder first go. Den er desværre ikke i bladet, men der er bæreplade i så han kan ligge ned..

Da jeg snakkede med hende i kære børn, sgade hun at det ikke belaster på sammemåde fordi man lyner ud til numsen, og så sidder han nærmest ned.

Men vil ha en bæresele. Det er lidt lettere når det skal gå stærkt, og man ikk ska stå i 7 år og finde den der vikle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.