Kbh'ere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Kaufie

Manden og jeg skal til barnedåb i KBH søndag d. 27 juni. Vi har så planlagt at tage et par dage fri efterfølgende, da knægten alligevel er installeret hos mine forældre, der også har min niece på feriebesøg.

Transport og overnatning er bestilt - og nu er spørgsmålet så hvad vi skal finde på at lave/se - og hvor vi skal spise.

Claus har ikke været i KBH i sine voksne år, men alligevel var hans foreslag, at vi skal tage en shoppetur til Malmø..... og spise på Den Sorte Gryde.... Eftersom jeg IKKE tager så langt og IKKE vil bruge 100% OS-TID på at shoppe de samme ting som man kan få i Friis i Aalborg og IKKE gider spise (sikkert udmærket) grillmad når vi endelig er ude - så må jeg jo selv komme op med nogen forslag....

Hjælp mig lige tøser - hvad foreslår I? Bakken og Tivoli er ikke et hit eftersom halvtykke mig alligevel ikke må komme i en del af forlystelserne. Men ellers kom frisk med forslag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Lise

åh, der er alt for mange lækre spistesteder til at spise på den sorte gryde (vil undlade at komme med min uforbeholdne mening om den kæde)..

Forslag kommer - skal bare lige tænke

Anmeld

8. juni 2010

Lise

Arti'kok i Hvidovre - super lækker dansk gourmet med veluddannet personale, både i køkken og på gulv. Ikke specielt dyrt i forhold til hvad man får. Har selv spist der nogle gange, og det er altid godt (uanset om menuen kan lyde lidt sær).

Nørrebros bryghus - ved ikke hvor interessant det er som gravid, men maden er rigtig lækker

Lê Lê Nha Hang - vietnamnesisk restaurant på Vesterbrogade. Rigtig lækkert!!! Ikke stedet man skal gå hen hvis man vil sidde en hel aften og kigge hinanden dybt i øjnene, da det går lidt mere stært derinde det hele. Men lækker mad og god behandling.

Zeleste i Nyhavn -  hyggelig, romantisk og lækkert mad.

Pasta Basta - det samme som ovenstående

Cap Horn i Nyhavn - lækker økologisk mad og god stemning. Har arbejdet der i mine unge dage, og kan helt sikkert stå inde for det..

Amalfi på Gråbrødre Torv - lækker intaliensk mad i hyggelige romantiske omgivelser til billige penge.

Skildpadden på Gråbrødre Torv - gode byg-selv sandwich til frokost

Skal i have en lækker brunch, så gå på Cafe Katz i Frederiksholms kanal - også lækre frokostretter (eller let aftensmad)

Skal i mg nu, men vender tilbage hvis jeg finder på flere gode steder... se evt selv mere på www.aok.dk

Anmeld

8. juni 2010

Tut

KLART Nørrebro's bryghus frem for den sorte gryde - No doubt

Det er fantastisk go mad.

Anmeld

8. juni 2010

Monica

Selv om det måske lyder lidt plat, så synes jeg faktisk at en kanalrundtur er meget hyggelig... Specielt hvis det er super vejr...

Anmeld

8. juni 2010

Kaufie

Monica skriver:

Selv om det måske lyder lidt plat, så synes jeg faktisk at en kanalrundtur er meget hyggelig... Specielt hvis det er super vejr...

Plat er helt ok for et par turister som os 

Kanalrundfart er en af de ting, jeg har puttet på listen over ting JEG synes vi skal. Og en øl/cola/is i Nyhavn....

Anmeld

9. juni 2010

Tut

Og en tur op ad strøget - men behøver jo ikke at shoppe - det er bare hyggeligt

Ja Kanalrundfart er suuuuper hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.