Når I bruger mudcake..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.522 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

LifeIsGreat

som første bund i en lagkage, hvad har I så ellers puttet i kagen? Både mht. fyld og bunde Har aldrig lavet en mudcake før, men vil gerne prøve. Har bare ingen ide om, hvordan den er/smager, så ved ik helt hvad jeg kaster mig ud i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

tumle81

JEg har brugt den sammen med drømmekage og så var den ene gang med pære cider mousse og den anden gang med jordbær mousse...

Det smagte dejligt.

Knus Kathrina

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

tumle81 skriver:

JEg har brugt den sammen med drømmekage og så var den ene gang med pære cider mousse og den anden gang med jordbær mousse...

Det smagte dejligt.

Knus Kathrina

ihh dt lyder lækkert.. Havde du så 2 drømmekagebunde og mudkagen i bunden eller midten?

Anmeld

7. juni 2010

tumle81

Bare en enkelt drømmekage bund og mud cake i bunden :-)

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

tumle81 skriver:

Bare en enkelt drømmekage bund og mud cake i bunden :-)

Tak

Anmeld

7. juni 2010

Malonde1985

H hi må man spørge hvad en mud cake er????

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

Malonde1985 skriver:

H hi må man spørge hvad en mud cake er????

En rigtig lækker og "fed" konfektagtig chokoladekage..

Anmeld

7. juni 2010

Lise

Jeg lavede kage af mudcake forrige weekend til barnedåb... En hel kage af mudcake-bunde, men fyld af bærsymfonimousse og hvid chokolademousse. Den smagte fantastisk, men var tung.. Men gæsterne var helt vilde af begejstring, så det var jo så fint  Jeg tror dog jeg havde foretrukket to lag af bærsymfonimoussen, som var super lækker, i stedet for den ene lag plus et choko-lag.

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

Lise skriver:

Jeg lavede kage af mudcake forrige weekend til barnedåb... En hel kage af mudcake-bunde, men fyld af bærsymfonimousse og hvid chokolademousse. Den smagte fantastisk, men var tung.. Men gæsterne var helt vilde af begejstring, så det var jo så fint  Jeg tror dog jeg havde foretrukket to lag af bærsymfonimoussen, som var super lækker, i stedet for den ene lag plus et choko-lag.

Lyder lækkert.. Tror bare jeg skal prøve at bage én så jeg har en fornemmelse af, hvad det er for en kage. Så kommer ideerne helt af sig selv

Anmeld

7. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mud cake, er det ikke det samme som Mississippi Mud Pie/Cake?

Det minder mest om en kæmpemæssig brownie men findes i forskellige varianter. Den orginale er en tung tærteformet kage, med marshmallows på.

Tror den kunne være rigtig lækker med frugtfyld, og gerne med frugtstykker. F.eks. friske bær da den er en forholdsvis tung kage.

Må indrømme jeg synes det er den bedste chokoladekage ever!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.