Veer ønskes !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

LilleMor10

Tjah, nu er jeg ikke just den toldmodige type, og ved det ikke nytter når det gælder en fødsel, meeen, ønsker mig inderligt der snart sker noget, har termin i morgen, og havde aldrig regnet med jeg ville nå dertil da min JM og læge hele tiden har sagt jeg ville føde før tid osv  

Jeg ville bare så gerne ha' det hele snart går i gang, 

SÅÅ LADYS ?? Ve-støv modtages med glæde ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

NinaNymannMadsen

(PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST) ve støv er på vej til dig. og et stort kram med på vejen

Anmeld

7. juni 2010

Miia90

Sender dig en MASSE veestøv til dig

Anmeld

7. juni 2010

LilleMor10

Astasmor skriver:

(PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST) ve støv er på vej til dig. og et stort kram med på vejen

Tusind Tak, Og da lige et kram tilbage 

Anmeld

7. juni 2010

NinaNymannMadsen

LilleMor10 skriver:

Tusind Tak, Og da lige et kram tilbage 

mange tak. og krydser da lige fingre for at der kommer gang i fødslen snarest da. er selv meget utolmodig, fik dog lov at føde en uge før termin (hun gad ikke være der inde mere for det gik da bare stærkt.

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

puuuuust puuuuust vestøv på vej til dig

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

masser din vej, men pust lige tilbage har termin om en uge

Anmeld

7. juni 2010

jlp90

Jeg vil også lige sende lidt vestøv med håb om et lille pust tilbage da vandet er gået og mangler veer med gang i

Anmeld

7. juni 2010

Low

Jeg sender en lille smule her fra fordi jeg selv skal bruge noget . Jeg har termin om 8 dage . Men jeg håber selvfølgelig også for dig at du snart kommer igang for det med at vente når man er tæt på er hårdt

Anmeld

7. juni 2010

Manne

Du får kun hvis jeg får noget igen ;-)

Jeg er ved at være vildt desperat. Er 41+4 i dag og som 3.gangs fødende er det bare slet ikke særlig fedt, når man de andre gange er gået i gang af sig selv og født ved 40+6.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSTEER så meget at du kan sende noget retur ;-)

Kh, Marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.