Hej Kloster...
Sikke nogle sunde og almindelige børn du har;) tror at de fleste børn kan opføre sig sådan og her hos os er det især når drengene kan mærke at jeg eller vi vil have de skal være på en bestemt måde.
Feks hos olde, hvor jeg selv er nervøs med fint porcelæn, ikke rigtig plads til at løbe eller lege som de plejer.
Jeg er nået frem til at det ikke er børnene den er gal med, men i høj grad mine forventninger til dem.
Så nu er det korte ture hos olde og tit tager jeg bare en af drengene med...synes dog det er lang tid siden den har været gal her, men er også helt stoppet den der med at sige"opfør jer nu pænt!!!" allerede der lyder det jo som om jeg forventer det modsatte og hvordan er pænt egentlig???Tror det kan føre dem ind i en nagariv spiral:(
Nå, men ved ikke om jeg er til meget hjælp....bare tænk på at jeres nervøsitet og udstråling , jo kan sætte børnene ind i lige netop den adfærd som I frygter de skal vise...kropsprog er 85% af vores kommunikation, har jeg læst mig til;o)
Knus fra Eva, mor til tre fantastiske drenge, som vitterlig opfører sig pænt. Da oldefar blev begravet var alle tre med, både i Kirken og også efter og de var lige til UG.
Anmeld