Mine drenge opfører sig ikke pænt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2008

Kloster

Vi var til fødselsdag i går og vores drenge kunne bare ikkeopføre sig pænt. Det var virkelig nogle djævlebørn >( Vi var oppe ved min mands gamle mormor, men de havde selv taget legetøj med. Var sgu så flov, da vi kørte hjem :'( Især Mads på snart 4 år, var pain in the as. Men de store på 8½ og 10 år var pludselig på samme stdium som Mads på 4 år. Ingen af deres underligheder var acceptable, men vi prøvede bare så meget at holde det nede og tog drengene i deres underligheder, når de lavede noget. Men intet hjalp... 4 timer til fødselsdag og en dårlig smag i munden, var hvad vi gik derfra med >( Straffen: Tjah... I dag må de så ikke lege med nogen, nogen af dem. Håber sgu det virker... Vi vil så gerne have at de tænker over deres opførsel FØR de udfører den!! Og min mand bander dem langt væk. Han kan slet ikke overskue det. Han vil jo knap på sommerferie med dem :'( Og jeg synes ikke de er SÅ slemme. De får nogle små-blødninger engang imellem, men langt de fleste gange, er de ganske normale børn... Hvad gør jeg dog?? Venlig hilsen Kloster - Mor til 3 drenge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2008

Hejren

Åhh, den fornemmelse kender jeg godt. Min Kalle på 4 ½ er ind i mellem så skrækkelig (ja, sorry men sandt) at have med ud på besøg8( Han er en god dreng, men kører kun i to gear: Meget vild og grænsesøgende eller meget rolig og sød. Har ingen gode råd, men vil bare fortælle, at du ikke er alene om at have m*gunger nogen gange.

Knus

Anmeld

27. januar 2008

Honningblomst

Hej Kloster...
Sikke nogle sunde og almindelige børn du har;) tror at de fleste børn kan opføre sig sådan og her hos os er det især når drengene kan mærke at jeg eller vi vil have de skal være på en bestemt måde.

Feks hos olde, hvor jeg selv er nervøs med fint porcelæn, ikke rigtig plads til at løbe eller lege som de plejer.
Jeg er nået frem til at det ikke er børnene den er gal med, men i høj grad mine forventninger til dem.

Så nu er det korte ture hos olde og tit tager jeg bare en af drengene med...synes dog det er lang tid siden den har været gal her, men er også helt stoppet den der med at sige"opfør jer nu pænt!!!" allerede der lyder det jo som om jeg forventer det modsatte og hvordan er pænt egentlig???Tror det kan føre dem ind i en nagariv spiral:(

Nå, men ved ikke om jeg er til meget hjælp....bare tænk på at jeres nervøsitet og udstråling , jo kan sætte børnene ind i lige netop den adfærd som I frygter de skal vise...kropsprog er 85% af vores kommunikation, har jeg læst mig til;o)

Knus fra Eva, mor til tre fantastiske drenge, som vitterlig opfører sig pænt. Da oldefar blev begravet var alle tre med, både i Kirken og også efter og de var lige til UG.

Anmeld

27. januar 2008

Honningblomst

Og lige til sidst...jeg har aldrig brugt det med afstraffelse over mine børn, men det er kun fordi jeg ikke tror på. Mine børn ville det i hvert fald kun indvirke negativt på.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.