erfaring med Suprecur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Tropez

Hejsa Alle jeg er ny herinde og vil gerne vide om der er nogen som har efaring med næsprayen Suprecur, jeg skal nemlig starte på den idag og det er første gang så jeg aner ikke hvad jeg kan forvente mig de næste 14 dage

Knuz Lene

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Dictes mor

Jeg brugte også suprecur i min behandling. Og altså det er jo ikke udpræget rart at skulle spraye sig i næsen, men det var nu ikke så slemt som jeg havde forestillet mig. Men jeg fik nu en del hedeture af den, men det er heldigvis kun to uger, så det er ikke så slemt igen.

Hvilken slags behandling skal du i?

Anmeld

8. juni 2010

Tropez

Hejsa Majastina

Vi er gået lige på med IVF min kæreste har dårlig sædkvalitet 1 mio og under, og den ene af mine æggeledere er lukket med arvæv så det er det sikreste for os, og tak for dit svar jeg er så spændt på hvor mange bivirkninger jeg får, heldigvis smager det ikke grimt det giver bare en mærkelig fornemmelse i munden og næsen.

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Jeg kender ikke noget til behandlingen, men vil ønske held og lykke - og velkommen til! Spørg om alt det du har brug for, der er altid en eller anden der ved det Håber du bliver glad for siden!

Knus Kitty, der skal i ICSI behandling, forhåbentlig i august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.