Tænk engang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Heidi B

Mikkel fik sin storetå i klemme under en parasolfod igår. Ind og få vand på, og ud og sidde med foden i en spand med koldt vand. Nabopigen kommer for at lege, og så glemmer han alt om det. Heller ikke noget senere eller imorges til han rejser sig fra morgenmaden, så humper han.... Hmmm tænker jeg. Men aflevere ham i børnhaven med dårlig samvittighed.... Siger det pædagogerne, som lover at holde øje.

Jeg ringer da jeg når frem på job, og ungen springer rundt og har glemt alt om ondt i foden.... Måske han håbede på en hjemmedag???

Kan de allerede være så udspekulerede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Munder

Heidi B skriver:

Mikkel fik sin storetå i klemme under en parasolfod igår. Ind og få vand på, og ud og sidde med foden i en spand med koldt vand. Nabopigen kommer for at lege, og så glemmer han alt om det. Heller ikke noget senere eller imorges til han rejser sig fra morgenmaden, så humper han.... Hmmm tænker jeg. Men aflevere ham i børnhaven med dårlig samvittighed.... Siger det pædagogerne, som lover at holde øje.

Jeg ringer da jeg når frem på job, og ungen springer rundt og har glemt alt om ondt i foden.... Måske han håbede på en hjemmedag???

Kan de allerede være så udspekulerede???

Jeg ved ikke om de er udspekulerede, tror bare de godt kan lide opmærksomheden. Så er han lige kommet i tanke om, at han har slået foden, og så skal han da lige vise det lidt ekstra

Godt han ikke var kommet for alvor til skade

Anmeld

8. juni 2010

3rollinger

Er helt enig med Munder. Opmaerksomhed er aldrig af vejen

Anmeld

8. juni 2010

Heidi B

Så var det godt han fik den!!!!

Bavian!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.