Jordmoder besøg i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

sbs78

Så har jeg været til jordmoder for 4 gang. Jordmoderen skønnet lillesøster til ca. 2800g Så det er ikke en lille bitte baby vi får  Hun står stadig højt, så hvis vandet går, skal jeg komme liggende ind. Har fået tiden ved jordmoder igen når jeg er 38+1 og 39+1.

Sidsel 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Så har jeg været til jordmoder for 4 gang. Jordmoderen skønnet lillesøster til ca. 2800g Så det er ikke en lille bitte baby vi får  Hun står stadig højt, så hvis vandet går, skal jeg komme liggende ind. Har fået tiden ved jordmoder igen når jeg er 38+1 og 39+1.

Sidsel 36+1

IH hvor synes jeg det er snyd du også har et besøg i uge 40... det vil jeg squ også, det er da samme sygehus!! Skælder hende lige ud når jeg skal afsted idag

Ja du kan vist godt glemme alt om at gå shop amok i størrelse 50

Anmeld

7. juni 2010

Anne85

Sidst jeg var til jordemoder snakkede vi forresten også om at hun endnu ikke står fast og måske slet ikke når at gøre det inden fødslen fordi det er 2. gang. Og så syntes jeg jo bestemt jeg havde hørt at hvis vandet gik så sku man ligge sig ned og ringe efter en ambulance. Men det rystede min jordemoder bare på hovedet af. Hmm.... er det mon fordi lillesøster alligevel ligger noget længere nede end din lille prinsesse fx gør?

Anmeld

7. juni 2010

Risen

sbs78 skriver:

Sidsel 36+1

Lyder da lidt mærkeligt.. Fik at vide af min jordmoder at det var en gammel skrøne at man skulle ligge sig ned.. og at det ikke hjalp?!.. Hmm..

Anmeld

7. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Lyder da lidt mærkeligt.. Fik at vide af min jordmoder at det var en gammel skrøne at man skulle ligge sig ned.. og at det ikke hjalp?!.. Hmm..

ja det var også lidt sårn min jordemoder sagde... hun grinte nærmest lidt af mig

Anmeld

7. juni 2010

Anne85

Nå så har jeg også været afsted.... og det tog da godt nok noget af en uventet drejning (se evt mit indlæg om vendingsforsøg).

Men udover det så snakkede vi fødsel (ja det var så før vi opdagede at den lille prutfis vender forkert) - om hvor meget jeg glæder mig til det. Vi talte lidt og mine smerter i understellet som hun dog stadig bare mener er plukveer (min læge siger symfyse løsning). Derudover ku jeg fortælle at jeg den sidste uge har taget 2,5 kg på, har voldsomme mængder vand i kroppen, har haft hovedpine og lidt små flimren for øjnene - men mit BT var super og der var ingenting i urinen. Hun spurgte om jeg havde slappet af - og det ku jeg jo nok ikke helt påstå - så jeg lovede hende at slappe heeeelt af (hmm... lettere sagt end gjort når man har en søn på 2 og en mand der arbejder aftenavgt) de næste par dage og fortsatte hovedpinen mm sku jeg kontakte egen læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.