Hej Tøse jeg skriver lige ano, da jeg ved min mands mor følger med hinanden (I know wird)
Jeg er i mit 9. måned, som førstegangs gravid, og er blevet ret stor efterhånden, hvilket også gør at nogle ting er lidt svære at gøre nu, end de var før.
Jeg lider nok lidt at rengøringsvanvid, og har altid sørget for at der var pænt og ordenligt i mit hjem. Men synes nu at det er lidt svært at holde helt selv, når man har plukveér hvert andet øjeblik. I weekenden fik jeg altså bare nok! Vi var lige stået op og jeg havde lavet morgenmad til ham, fordi det jo var fars dag, jeg tænkte lidt hygge skulle han jo have. Efter vi havde spist, begyndte jeg at rydde op ude i køkkenet, da jeg kom tilbage, lå han bare og sov på sofaen. Jeg tænkte bare WHAT!?!?!, vi har lige sovet en hel nat!
Jeg begynder så at ligge tøj samme, putte det på plads og vaske noget nyt. Rydde legetøjet op, efter hans søn fra et tidligere forhold, ikke lige havde nåede det, da han skulle hjem til sine bedsteforældre. I 2 timer, gør jeg rent, mens han sover, da han endelig vågner og spørg, skal jeg hjælpe. (det skal lige siges at han flere gange åbnede øjne og så jeg rendte rundt) Jeg orkede ikke at støvsuge, så jeg spurgte om han ville gøre det, mens jeg handlede lidt ind. Jeg er væk i 1 time og kommer tilbage og finder ham foran computeren. JEG KUNNE DA TUDE! Så siger han, jamen han kan da også nå at gøre det imorgen, så fat det dog!!! jeg vil have det gjort nu og ikke imorgen!
Det bare ikke første gang han er sådan, det har aldrig generet mig, for jeg kan egentlig godt lide at gøre rent, men jeg synes virkelig han egoistisk lige nu! Desuden når han gør rent, så gør han det aldrig ordenligt. Og da jeg bare er glad for lidt hjælp, siger jeg aldrig til ham at jeg ikke er tilfreds. Jeg har flere gange prøvet at sætte mig ned og snakke med ham om det, og så siger han, at han godt kan forstå mig osv. og nok skal gøre det bedre og så er det sgu bare det samme dagen efter.
Måske er det bare mig og mine homner, eller synes i ikke også han er lidt egoistisk. Eller har jeg bare gjort det alt for nemt for ham?
Kunne godt bruge lidt råd.