Blod i bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Lise

Her til morgen, da jeg skulle skifte Casper, så jeg at der var et par dråber blod i bleen ved tissemanden..  Han har det umiddelbart fint, ingen feber og ingen synlige ridser/sår... nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Tynen

Nej, det har jeg aldrig oplevet før - Det lyder da mærkeligt, nu hvor der ikke er noget at se.

Anmeld

7. juni 2010

Lise

Tynen skriver:

Nej, det har jeg aldrig oplevet før - Det lyder da mærkeligt, nu hvor der ikke er noget at se.

Når man gogler det, så står der i langt de fleste resultater blærebetændelse, men der står også høj feber, og det har han jo ikke...

Har ringet til lægen og talt med sygeplejersken - venter på de ringer tilbage..

Anmeld

7. juni 2010

Anja

Det lyder ikke rart, men kan desværre ikke hjælpe, for det har jeg aldrig oplevet.

Anmeld

7. juni 2010

Lise

Hmm, lægen sagde at vi skulle se tiden an, så det gør vi... Har alligevel også en tid til vaccination imorgen, og en tid til vægtkontrol på fredag, så synes vi render der så rigeligt...

Anmeld

7. juni 2010

Millebasse

Lise skriver:

Hmm, lægen sagde at vi skulle se tiden an, så det gør vi... Har alligevel også en tid til vaccination imorgen, og en tid til vægtkontrol på fredag, så synes vi render der så rigeligt...

Det behøver ikke at være noget, en lille rift fx.. Men ja, vær opmærksom på det og kommer det igen, så ville jeg kontakte lægen igen

Anmeld

7. juni 2010

Stumpen

Prøvede det med Mathilde da hun var ca ½ døgn og fik at vide at det var meget normalt, men Casper er jo noget ældre, så ingen bud herfra hvad det kan være...

Anmeld

7. juni 2010

Lise

Stumpen skriver:

Prøvede det med Mathilde da hun var ca ½ døgn og fik at vide at det var meget normalt, men Casper er jo noget ældre, så ingen bud herfra hvad det kan være...

Kunne se på min googlesøgning, at det er meget normalt  de første par døgn... men Casper er jo 3 mdr snart

Anmeld

7. juni 2010

Stumpen

Lise skriver:

Kunne se på min googlesøgning, at det er meget normalt  de første par døgn... men Casper er jo 3 mdr snart

bare vær obs på det som du er for nogen unger er bare ikke syge..

I forrig uge havde Victoria influenza-lignende symptomer -feber en dag, opkast en anden, hoste osv. Så i onsdags, da jeg tog hende op lingede hun en der var blevet pryllet på hendes ben og numse.. Vi tog til læge, som i første omgang troede det var nældefeber, da hun havde et stik på en fod, men han undrede sig over hvorfor det var på begge ben, så ville gå ind og ringe til en hudlæge, men kom så tilbage og sagde at de gerne ville se os på børneafd. da han var kommet i tanke om at det kunne være en sygdom med et meget fancy navn...en efterreaktion på den anden sygdom -noget med immunforsvaret... I første omgang ville C2 ikke se os, da hun var frisk, glad og spiser, men han sagde at han troede at det var det og det, så vi skulle ind og tjekkes om hun også havde blødninger indvendig og efter 5 timer på C2 blev det så konstateret at det kun er udvendigt der var tegn, så vi blev sendt hjem og skal så ind til en opfølgning i morgen... Min pointe på denne lange snøre er blot at selvom de udadtil ser friske ud kan der jo godt være noget galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.