Lise skriver:
Kunne se på min googlesøgning, at det er meget normalt de første par døgn... men Casper er jo 3 mdr snart 
bare vær obs på det som du er for nogen unger er bare ikke syge..
I forrig uge havde Victoria influenza-lignende symptomer -feber en dag, opkast en anden, hoste osv. Så i onsdags, da jeg tog hende op lingede hun en der var blevet pryllet på hendes ben og numse.. Vi tog til læge, som i første omgang troede det var nældefeber, da hun havde et stik på en fod, men han undrede sig over hvorfor det var på begge ben, så ville gå ind og ringe til en hudlæge, men kom så tilbage og sagde at de gerne ville se os på børneafd. da han var kommet i tanke om at det kunne være en sygdom med et meget fancy navn...en efterreaktion på den anden sygdom -noget med immunforsvaret... I første omgang ville C2 ikke se os, da hun var frisk, glad og spiser, men han sagde at han troede at det var det og det, så vi skulle ind og tjekkes om hun også havde blødninger indvendig og efter 5 timer på C2 blev det så konstateret at det kun er udvendigt der var tegn, så vi blev sendt hjem og skal så ind til en opfølgning i morgen... Min pointe på denne lange snøre er blot at selvom de udadtil ser friske ud kan der jo godt være noget galt...
Anmeld