Funky letters!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Findusinde

Hej piger!

Jeg har købt disse bogstaver.. http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/udstikkere-fmm-67/funky-alphabet-numbers-udstikkersaet-3254.html

Jeg kan s****** ikke finde ud af at bruge dem!!! De er sat sammen i en lang række af 5 bogstaver... Jeg kan godt trykke dem ud, men hvordan F*** får jeg dem ud af udstikkeren??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Findusinde skriver:

Hej piger!

Jeg har købt disse bogstaver.. http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/udstikkere-fmm-67/funky-alphabet-numbers-udstikkersaet-3254.html

Jeg kan s****** ikke finde ud af at bruge dem!!! De er sat sammen i en lang række af 5 bogstaver... Jeg kan godt trykke dem ud, men hvordan F*** får jeg dem ud af udstikkeren??

Knus

Hehe... Det evige tilbagevendende spørgsmål!!  Jeg måtte også selv ha hjælp til dem.. Jeg var faktisk tæt ved at klippe dem af i hvert bogstav!!

Du skal svirpse dem.. Hvis du forstår!? Hold den ene ende op af bordpladen og træk bagover med en finger i den anden ende og slip, så den 'smækker' ned i bordet.. Sådan virker det for mig.. Og så skal mmf'en rulles rigtigt tyndt... Og evt. lidt melis (eller hvad du nu bruger til at rulle ud i) på bogstaverne inden du trykker...

Håber det gav mening.. Kan god se det blev et lidt rodet svar!!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Det var dælme godt jeg spurgte, for så langt havde jeg sku aldrig tænkt!

TUSIND TAK!! Jeg glæder mig til at prøve... For det er jo nogle fede bogstaver, og jeg var ved at gå fuldstændig agurk da jeg ikke kunne få dem ud, jeg stog og prikkede med tandstikker osv.. Og jeg kunne bare slet ikke få dem ud!

Anmeld

7. juni 2010

Lise

Jeg har også været tæt på at gå spastic af de forbandede funky bogstaver, og ville ønske jeg havde læst dette inden dåbskagen blev lavet sidste weekend

Nå, men jeg spurgte ude hos specialkøbmanden i Rødovre, og damen sagde at hun syntes det var nemmest hvis man lod bogstaverne sidde i og tørre en halv times tid... Prøvede det, og det funkede ikke for mig, men jeg er jo heller ikke nogen øvet kagekone...

Anmeld

7. juni 2010

Anasmor

Lise skriver:

Jeg har også været tæt på at gå spastic af de forbandede funky bogstaver, og ville ønske jeg havde læst dette inden dåbskagen blev lavet sidste weekend

Nå, men jeg spurgte ude hos specialkøbmanden i Rødovre, og damen sagde at hun syntes det var nemmest hvis man lod bogstaverne sidde i og tørre en halv times tid... Prøvede det, og det funkede ikke for mig, men jeg er jo heller ikke nogen øvet kagekone...

Det virker heller ikke for mig ... altså at lade dem sidde... de knækker bare når man smækker dem ud...

Så det er rigtigt at rulle tyndt ud, og duste bogstav og mmf med maizena, og så stikke ud, og smække ned i bordet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.