pyha et år 2010 hårdt år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

H+S Skjolgborg.

Det har været et hårdt år pt.
Tobias tit syg inglagt 2 gang.pga lungerne og maven og 2 gang feberkramper udover det 2 gang melleørebetænelse
og astma men pyha kun på masken i 10 dage.
Min Dejlig dreng er stor nu og har det godt dog græder han en del om aften/natten og spiser godt han har fået sin første tand den 23 maj lige på hans 5 mdrs dag og 2 tand her den 1 juni bare dejlig.

Er spændt på hva sp siger den 14 juni om ham..
Dagplejemor er glad for ham og roser ham meget hver ens dag jeg hente ham i den uge her.Hvor han er start den 18 maj men var der kun i to dage så blev jeg indlagt.
Jeg har desværre altid eller siden 2007 viste jeg have panik angst og stress men nu har jeg også dep og personlighedsforstrryelse også skal leve me alt det til jeg dør + piller morgen og aften og behandlingen så ja mig indlagt to gang var det også i april 13 dag og den gang 5 dag blev udskrev i mandags.
SÅ JA PIGER ET HÅRDT 2010 PT HER HAR I RET I.
Udover det er min stor pige på snart 4 år flytte hjem og bo hos sin far/vi har bytte sammvær så jeg har hende nu 5 dag han 9 dag det hårdste i mit liv må jeg sige men hun har brug for ro,rammer og mere læringen i sprog ind jeg kan pt da tobias kraver meget og jeg ikke kan give hende det pt.Hun betyder alt og håber ikke hun vokser op i den tro om mor har give afkald på hende pga lille bror for sagen er den jeg bare ikke kan og ville hendes det bedste og det mener.Det blev lidt langt.
Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.