Barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Nadi

Må jeg præsentere:

Frida Rosa Rothmann Bartholin   
(+ mor, far og Oliver)

Vi har simpelthen bare haft en super god dag. Frida var lidt pyller og træt i kirken, så hun græd da hun fik vand i håret, men lige bagefter faldt hun i søvn  Præsten var simpelthen så behagelig, og jeg blev indkluderet i hendes prædken -det har jeg alligevel aldrig prøvet før...

Festen gik som planlagt, alle hyggede sig og vi fik lækker mad og der var nok til alle, trods en lille regnefejl

Hun fik super gode gaver, og specielt én gik lige i hjertet på mig! Min mormor som døde i marts havde en gammel gammel dukke, som har fulgt hende siden hun var barn, havde min mor fået pakket ind og kunne også fortælle at original tøjet var blevet fikset. Det satte lige gang i tudeværket hos mor her  

Jeg er nærmest hel høj efter sådan en dag, den har virkelig været god

Nu sidder jeg og nyder et glas rødvin og ser min serie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Tut

Smukt navn

Dejligt i havde en god dag. Og fantastisk at din mor gav hende din mormor's dukke - personlige gaver er bare SÅ fantastiske at få.

Lækker familie i er.

Knus

Tut

Anmeld

7. juni 2010

Louise mortil4

Hvor er det et godt billede af jer sammen. Dejligt i har haft en god dag også fik i lige det sidste solskind med på vejen lækkert.

Anmeld

7. juni 2010

linemus

Hvor er I fine allesammen. Du ser så sød og glad ud, Nadi Tillykke med dåben. Det er bare skønt med sådan en dejlig dag.

Hvor gammel er det nu, Frida er nu?

Knus Line

Anmeld

7. juni 2010

Tynen

TILLYKKE med dåben!

Fedt at høre at det hele gik som det skulle!!!

Anmeld

7. juni 2010

Nadi

Tut skriver:

Smukt navn

Dejligt i havde en god dag. Og fantastisk at din mor gav hende din mormor's dukke - personlige gaver er bare SÅ fantastiske at få.

Lækker familie i er.

Knus

Tut

TAK

Jeg er også super glad for at hun fik den, det var virkelig den bedste gave hun kunne have fået!! Og du har ret, personlige gaver der kommer lige fra hjeret er bare dét bedre! 

Anmeld

7. juni 2010

Nadi

Louise mortil4 skriver:

Hvor er det et godt billede af jer sammen. Dejligt i har haft en god dag også fik i lige det sidste solskind med på vejen lækkert.

Ja vejret var bare helt perfekt, der var varmt men solen bragede ikke ned. Håber bare vi får lidt mere sommer en dét

Anmeld

7. juni 2010

Nadi

linemus skriver:

Hvor er I fine allesammen. Du ser så sød og glad ud, Nadi Tillykke med dåben. Det er bare skønt med sådan en dejlig dag.

Hvor gammel er det nu, Frida er nu?

Knus Line

Ih tak Line  

Frida er 4 mdr og 3 dage  Tiden går bare alt for stærkt, kan slet ikke følge med. Hun er stadig lille bitte og synes vi lige er kommet hjem med hende fra sygehuset, men alligevel er hun godt på vej mod ½ år!!

Anmeld

7. juni 2010

Nadi

Tynen skriver:

TILLYKKE med dåben!

Fedt at høre at det hele gik som det skulle!!!

Tak

Kagen blev dog ikke som den skulle, men tak for hjælpen.

Anmeld

7. juni 2010

Millebasse

Super godt billede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.