Øv troede lige det var min tur....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

lululupo

Hej tøser...

Øvvvv troede lige det blevet min tur, igår fik jeg onde plukveer som også gik i lænden, og underlivet..... wuhuuu tænkte jeg da den mystiske energi så vælter mig omkring kl 21 med den vildeste rengørings lyst, Lasse er hermed overbevist om at det må være nu..... Natten er gået med rigtig mange toilet besøg af den ene og anden slags, og her til morgen var der stadig plukveer som gjorde lidt av og niver stadig i lænd og underliv.......

Men nu vupti har der intet været i flere timer, øvvvvvv vi var lige så overbevidste om at prinsessen endelig kom ud til kys og kram!!!!!

Håber dog der alligevel sker noget i nat, er bare såååå klar!

Hilsen Christina ( uhh vi skriver uge 40 imorgen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åååh øv da!!! Den ventetid er bare sååå lang, jeg kan sagtens huske det!!! Men det hjalp for mig at tænke "i dag kan der MAX gå 14 dage til før jeg har født!!! MAX!!! 2 uger - det kan jeg godt vente.."

Knus herfra

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

lululupo skriver:

Hej tøser...

Øvvvv troede lige det blevet min tur, igår fik jeg onde plukveer som også gik i lænden, og underlivet..... wuhuuu tænkte jeg da den mystiske energi så vælter mig omkring kl 21 med den vildeste rengørings lyst, Lasse er hermed overbevist om at det må være nu..... Natten er gået med rigtig mange toilet besøg af den ene og anden slags, og her til morgen var der stadig plukveer som gjorde lidt av og niver stadig i lænd og underliv.......

Men nu vupti har der intet været i flere timer, øvvvvvv vi var lige så overbevidste om at prinsessen endelig kom ud til kys og kram!!!!!

Håber dog der alligevel sker noget i nat, er bare såååå klar!

Hilsen Christina ( uhh vi skriver uge 40 imorgen )

Ihhh den ventetid, altså  Håber snart der sker noget...min lille pige kom på terminsdagen så måske din gør det samme

Anmeld

7. juni 2010

ML

Kender det alt for godt. Og hver gang der sker den mindste forandring begynder man at tænke at nu er det nu og kan det mon være... Min mand er ved at være lidt træt af mit gætteri

Men det gælder vist om at holde sig selv aktiv, så meget man nu kan med maven. Så går tiden hurtigere og man føler ikke at man bare sidder og venter. Det er i hvertfald hvad der virker på mig.

Held og lykke med det. Jeg har termin på torsdag, så vi må se hvem der føder først

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

ML skriver:

Kender det alt for godt. Og hver gang der sker den mindste forandring begynder man at tænke at nu er det nu og kan det mon være... Min mand er ved at være lidt træt af mit gætteri

Men det gælder vist om at holde sig selv aktiv, så meget man nu kan med maven. Så går tiden hurtigere og man føler ikke at man bare sidder og venter. Det er i hvertfald hvad der virker på mig.

Held og lykke med det. Jeg har termin på torsdag, så vi må se hvem der føder først

uhhh ja termin på torsdag, jeg har mandag spændende!!!! Hver lille ting er et tegn synes man, men det er lige før manden er værre end jeg Han hopper rundt og spørger er det nu, nu, hvad med nu.... Meget sødt han glæder sig sådan..... Vi må sætte en fødsels konkurrence op, så vi kan se hvem der vinder

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

Øv hvor træls at det gik i stå igen! Men man kan jo sagtens have veer der kommer og går første gang

Jeg havde det som dig. Begyndende veer, rendte på toilet konstant og så havde jeg tegnblødning om aftenen. Om natten havde jeg veer med 3min mellemrum, men de var ikke gode nok og jeg sov endda et par timer. Havde også veer om morgenen, men det kom efterhånden med 20-30 min mellemrum...

Pludselig som et lyn fra en klar himmel, fik jeg stærke VEER. Havde jeg været alene, havde jeg sgu født på sofaen. Vi kørte ambulance-kørsel til FG og efter venten på en JM var jeg helt klar til at føde 20min var hvad vi var sammen med JM.

Så det kan lige pludselig gå stærkt. Det er ikke unormalt at livmoderen lige mister pusten første gang

Nå det blev da langt... Held og lykke herfra. Håber der snart kommer gang i det igen.

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

Mathilde skriver:

Øv hvor træls at det gik i stå igen! Men man kan jo sagtens have veer der kommer og går første gang

Jeg havde det som dig. Begyndende veer, rendte på toilet konstant og så havde jeg tegnblødning om aftenen. Om natten havde jeg veer med 3min mellemrum, men de var ikke gode nok og jeg sov endda et par timer. Havde også veer om morgenen, men det kom efterhånden med 20-30 min mellemrum...

Pludselig som et lyn fra en klar himmel, fik jeg stærke VEER. Havde jeg været alene, havde jeg sgu født på sofaen. Vi kørte ambulance-kørsel til FG og efter venten på en JM var jeg helt klar til at føde 20min var hvad vi var sammen med JM.

Så det kan lige pludselig gå stærkt. Det er ikke unormalt at livmoderen lige mister pusten første gang

Nå det blev da langt... Held og lykke herfra. Håber der snart kommer gang i det igen.

uhhhh vildt så hurtigt....... men håber hun gir den gas i nat, så er manden hjemme, han er på job fra meget tidlig morgen, så vi han mindst en time hvis han skal nå hjem og vi skal videre til fg

Wiii så håber jeg lidt at det alligevel er snart hun kommer, efter din fortælling!!

Anmeld

7. juni 2010

tb

ååååh kender det godt.... har også haft et par kraftige plukveer her de sidste par dage.. men det bliver os ved det.. er så 'kun' 38+1 i dag, men er godt nok utålmodig nu!!!!

sender vestøv i din retning

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

tb skriver:

ååååh kender det godt.... har også haft et par kraftige plukveer her de sidste par dage.. men det bliver os ved det.. er så 'kun' 38+1 i dag, men er godt nok utålmodig nu!!!!

sender vestøv i din retning

Ihhhh tak, og sender tilbage din vej, du er jo også klar......

Anmeld

7. juni 2010

tb

lululupo skriver:

Ihhhh tak, og sender tilbage din vej, du er jo også klar......

ja, jeg kan vist ikke blive mere klar  men hende i maven hygger sig vist for godt med at sparke mig i venstre side og skubbe sig ned i min blære konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.