Flydeører - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2008

Mette-Marie

Min søn fik dræn den 18.12.07 og har tidligere én gang før haft flydeøre (VØ), dog kun en lille smule og det forsvandt efter ca. 3 dage med eddikevandsskyldning og øredråber. Nu har han flydeøre (HØ) igen - denne gang er der meget mere og han har nu haft det i 4 dage. (Han kom i behandling med det samme vi opdagede det). Hvor længe har jeres små haft flydeører? Hvornår kontaktede I jeres ørelæge.

mvh
Mette-Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse har 7-9-13 aldrig haft øreproblemer, så jeg skriver bare for at ønske god bedring

Knus Jeanne, som trænger til briller, for jeg læse flyVeører :$

Anmeld

26. januar 2008

Pia.

Kære Mette-Marie.

Mads og Mille (mine de to mindste) fik begge dræn i sommers og vi har altså (7-9-13) ikke haft noget siden med deres ører. Mads har en gang haft lidt der løb fra hans ører, men det var så lidt at lægen sagde at det kun var et godt tegn for at drænet virkede som det skulle.

Så jeg kan jo desværre ikke hjælpe dig men vil ønske lille manden rigtig god bedring med det lille ører.

Håber ikke det er for slemt for ham :(

Knus og sov godt Pia.

Anmeld

26. januar 2008

Pia.

SVAR TL JEANNE

Så skal jeg også have briller for jeg læste det samme som dig *GGG*

Knus Pia.

Anmeld

27. januar 2008

rlyn

Tristan har også dræn i det ene øre, og ifølge vores ørelæge, så skal vi kontakte ham med det samme, det begynder at flyde. Uanset hvor meget eller hvor lidt. Selvfølgelig er drænet der for at det kan rende ud, men hvis det begynder at rende ud, er der jo også noget i vejen.

Jeg ringede til lægevagten mellem jul og nytår, fordi Tristans øre begyndte at flyde lidt. han gav mig den besked, at så virkede drænet jo. Ørelægens svar til det var, at han jo heller ikke er ørelæge.

Så for vores vedkommende ringer vi hver gang det flyder.

Knus
Rikke...som også først læste flyveører ;)

Anmeld

28. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Mette-Marie,

Hvad er status på øret?

Kh Jeanne

Anmeld

28. januar 2008

Mette-Marie

Hej Piger, Tak for jeres svar. Bassen var til ørelæge med sin far i dag (Han havde lidt feber i går). Drænene var fine ;) - ikke tilstoppede og konklusionen er at Oskar har flydeører pga. forkølelse. Han er dog kommet i forbyggende penicillin-behandling for at undgå MØB. kh Mette-Marie som endnu engang skal have barns 1.sygedag i morgen og som gruer for at ringe til min chef:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.