Malke ud - hvor meget er det nu man skal beregne pr. måltid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Tulle28

Ja jeg har nu endelig fået investeret i en malkemaskine og har pumpet ud idag, som en anden nora malkeko (meget mærkelig fornemmelse synes jeg!!) - men hvor meget skal jeg beregne pr. måltid?

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Ja jeg har nu endelig fået investeret i en malkemaskine og har pumpet ud idag, som en anden nora malkeko (meget mærkelig fornemmelse synes jeg!!) - men hvor meget skal jeg beregne pr. måltid?

Knus Tulle

Hejsa:0)

Men flaskebørn siger man at de ca skal spise 1/6 del af deres vægti løbet af et døgn - divideret med de antal gange de spiser:0)

Fx Anton er flaskebarn, han vejer 6 kilo og spiser ca 7 gange om dagen, så han skal have omkring 1 liter/ 7 = ca 150 ml af gangen:0)

Anmeld

6. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

du skal så vær opmærksom på at barnet sjældent spiser præcis det samme hver gang:0) nogle gange mere og nogle gange mindre

Anmeld

6. juni 2010

Valle81

Ni-ko-li-ne skriver:

du skal så vær opmærksom på at barnet sjældent spiser præcis det samme hver gang:0) nogle gange mere og nogle gange mindre

Lige præcis:0)

De jeg skrev er kun en tommelfinger regel:0)

Nogle gange spiser de det hele og mere til og andre gange bare sut sut og så slut:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.