Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil lige præsentere mig selv
Jeg hedder Trine, er 20 år gammel, bor med min kæreste Ole og har Lærke på 8 måneder (16/10-09).
Håber på at lære rigtig mange herinde at kende
Kh. Trine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa og velkommen til en super god hjemmeside!
Jeg hedder så Kamilla, er 19år og venter mit første barn med termin d. 7 August, jeg er sammen med faren til baby (en pige), vi blev forlovet igår
Jeg er fra Hvalsø nær Roskilde
Velkommen
velkommen trine
Takker
Og tillykke med din forlovelse Kamilla
Velkommen til
Jeg hedder Janie og er 22år. Bor sammen med min kæreste Marius, hans søn Mads på 5år (som bor fast ved os), min søn William på 1år og vores fælles datter Mercedes på 2mdr.
Vi bor i Århus.
Knus Janie
Hej Janie
Glemte også lige at sige at jeg er oppe nord fra - Mellem Hjørring og Frederikshavn
Heey og Velkommen til..
Hedder Sabine og er 22 år..
Bor i Esbjerg sammen med min kæreste Stephen og min søn Noah på 2 år..
vi venter vores første fælles barn til Dec.
håber du falder godt til..
Hej og velkommen .
Jeg hedder Ditte, 19 år og er lige pt. alene og venter min første søn. Min termin er den 15/6-10. Bor i et hus på amager sammen med mine 2 skønne hunde .
Jeg håber du falder godt til her på siden. Folk er skide flinke her og er næsten altid parat til at give råd
Jeg hedder jette og jeg bor sammen med min kæreste brian og vores dejlige søn på 3mdr og 2 dage vi kommer fra hjørring...
håber du bliver lige så fjollet med siden som jeg er hihihi den er lige som en snor den trækker en tilbage hihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128