Phillips babyalarm SCD470/00 - nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

klmf

K&S skriver:

Jeg tror bælteclipsen er i den enhed, forældrene har

Det er nemlig kun forældreenheden Lidt træls.... Men ikke så træls at jeg ville købe den næstbilligste til 599

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

K&S

lotchen aka Charlotte skriver:

Jeg købte den i Elgiganten til 299.- og fri fragt.

Vi synes den er udemærket - det eneste minus er at der ikke er bælteclips i den del der skal med baby, så den kan ikke hænge i barnevognskalechen, men vi lader den bare stå i lommen, så er det ikke noget problem

Kan man forresten skrue helt ned for lyden og så istedet "høre/se" baby ved lys"stigning" på forældreenheden istedet?

Håber du forstår mit spørgsmål

Anmeld

6. juni 2010

klmf

K&S skriver:

Kan man forresten skrue helt ned for lyden og så istedet "høre/se" baby ved lys"stigning" på forældreenheden istedet?

Øhm... Tror måske nok der den lille grønne lampe lyser når der er aktivitet, men har slet ikke tænkt over det når jeg bruger den, så ved det ikke med sikkerhed...

Anmeld

6. juni 2010

K&S

line melias mor skriver:

vi har den og vi har været glade for den. en enkelt gang er den dog gået ind over en anden baby der lå og græd men ellers har der ikke været noget. man skal bare huske at man nok skal have genopladelige batterier. der er dog stik til den i skal have hos jer

Anmeld

6. juni 2010

K&S

lotchen aka Charlotte skriver:

Øhm... Tror måske nok der den lille grønne lampe lyser når der er aktivitet, men har slet ikke tænkt over det når jeg bruger den, så ved det ikke med sikkerhed...

Okay  jeg spørger lige de andre, som også har den...!

Anmeld

6. juni 2010

K&S

Tilmeldt skriver:

Jeg har selv købt den og er rigtig glad for den... Den er bare en del følsom.. En dag stillede jeg barnevognen tæt ved garagen, hvor min kæreste gik og rodede ude, (med lukked dør vel om mærket), og der kunne jeg pludseligt hører at han snakkede i telefon her inde!! Griner...  Så du går ik glip af NOGET derude i barnevognen!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

det kan du godt. der blinker et lys på den når baby siger det mindste

Anmeld

6. juni 2010

siw84

ja men det er på baby delen der er en lampe der lyser.. ikke på forældre delen.. der er kun er rød lampe der lyser når den er tændt.. så du kan godt skrue ned men bare så du stadig kan høre dit barn for ellers har du ikke mulighed for det..  vi havde den også selv men blev rigtig trætte af alt det støj der kom på den fordi den er så følsom.. så købte en anden..

hilsen siw

Anmeld

6. juni 2010

K&S skriver:

Nej, det kan man ik.. Der er kun en lille rød diode lampe, og den lyser hele tiden.. Men der er   9 lyd niveau på den, så man kan bare lade vær med at ha den helt så højt, som jeg har den!!  Jeg vil bare være sikker på at hører hende...

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

Tilmeldt skriver:

Nej, det kan man ik.. Der er kun en lille rød diode lampe, og den lyser hele tiden.. Men der er   9 lyd niveau på den, så man kan bare lade vær med at ha den helt så højt, som jeg har den!!  Jeg vil bare være sikker på at hører hende...

hmm nå så det måske en anden en jeg har nu blir jeg da helt i tvivl så er jeg bare i gang med at fejlinformere digsorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.