er der nogen der kan lege???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

bette

er blevet brændt af af en "veninde" og ved ikke hvad mikkel og jeg nu skal finde ud af.. 

nogen der kan lege. som ikke bor aaaalt for langt væk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

..

Øv, har først set det nu, vi kunne ellers godt - godt nok er Middelfart langt væk men vi kunne være mødtes på midten

Anmeld

6. juni 2010

Muffinmus

ser desværre også først dit indlæg nu, du skulle bare have ringet:-)Vi har været på bagarumsmarked i Silkeborg i formiddags og hygget hjemme i eftermiddags:-)

Anmeld

6. juni 2010

bette

Macrolf skriver:

Øv, har først set det nu, vi kunne ellers godt - godt nok er Middelfart langt væk men vi kunne være mødtes på midten

kunne vi da sagtens have gjort.. det var ærgeligt.. men var vist også lidt langsom til at få skrevet indlægget.. mange har jo lagt planer der...

men blev brændt af af en "veninde" så havde ligesom ikke planlagt andet..

Anmeld

6. juni 2010

bette

MariaE skriver:

ser desværre også først dit indlæg nu, du skulle bare have ringet:-)Vi har været på bagarumsmarked i Silkeborg i formiddags og hygget hjemme i eftermiddags:-)

åhh det husker jeg næste gang så fat mobilen og ring op..

kørte faktisk også selv til silkeborg besøgte en veninde og hendes søn jeg ik har set længe.. men det var nu ik den vilde samtale der blev ført.. sååå..

men jeg ringer bare en anden gang når vi ikke har noget at tage os til

Anmeld

6. juni 2010

Muffinmus

jeps, abre prøv at ringe, kan være vi er hjemme og keder os:-)

Fik i øvrigt dvd sæt til bilen til ungerne, brugt 2 gange og fik det for 300 kr, super, så nu kan de se film når vi kører, super lækkert.

Og ellers fk jeg købt en minus jakke til mig se i uld, en anden uldtrøje/tynd jakke og lidt tøj til Victoria + en dukkestol.

Og igår på amrkedet købte vi legetøj og tøj til ungerne også...super gode ting synes jeg.+ en næsten ny rømer autostol til Victoria til jens bil+ en Rody hoppe hest:-)

Anmeld

6. juni 2010

bette

MariaE skriver:

jeps, abre prøv at ringe, kan være vi er hjemme og keder os:-)

Fik i øvrigt dvd sæt til bilen til ungerne, brugt 2 gange og fik det for 300 kr, super, så nu kan de se film når vi kører, super lækkert.

Og ellers fk jeg købt en minus jakke til mig se i uld, en anden uldtrøje/tynd jakke og lidt tøj til Victoria + en dukkestol.

Og igår på amrkedet købte vi legetøj og tøj til ungerne også...super gode ting synes jeg.+ en næsten ny rømer autostol til Victoria til jens bil+ en Rody hoppe hest:-)

hold da op en fangst du har gjort dig der

hvad er det for noget med video i bilen til ungerne??

Anmeld

6. juni 2010

Muffinmus

du ved, de der sæt med 2 skærme og en dvd afspiller. Til at hænge om nakkestøttet. Og det virker bare, de bliver smidt i bilen en af dagene og så kan vi køre mere end 15 min uden brok fra ungerne:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.