BlyViol skriver:
Ja som skrevet i overskriften, hvordan putter I jeres nyfødte??
her til aften f.eks har jeg ammet alberte næste uafbrudt i 1½ time, og hver gang hun kommer op og bøvser, gylper hun samtidig helt vild. Så da den halvanden time var gået og hun havde fået tør numse satte jeg mig på sengeekanten og sang for hende og vuggede frem og tilbage - men hun faldt kun lige hen, før hun vågnede igen.. Så fik hun en sut, og blev lagt i vuggen, hun sov ikke. Altså det må man godt ik?? "gå fra dem" inden de sover??
har jeg nemlig aldrig gjort før...
Det er meget forskelligt. Nogle gange sover hun hos mig efter en amning...men så blir det ikke til den dybe søvn. Jeg ruller hende ind i hendes dyne og sidder lidt med hende før jeg lægger hende fra mig...tit går det uden hun græder.
Læste i et hæfte om spædbørns søvn, at man kan vente til de når den dybe søvn, så kan man lettere flytte på dem...fx lægge dem i liften eller dreje deres hovede så det ikke blir fladt.
Jeg havde egentlig lige puttet Runa, men da hun stadig ikke sove tjekkede jeg bleen og den var fuld. Nu har jeg så lige ammet hende igen og puttet hende hende i liften...det rokker hun sig lidt over, men jeg ser lige tiden an 
Anmeld