Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super fin og personlig.... Skøn kage..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den bare sej - helt fantastisk
Anasmor skriver: Caroline er helt vild med designer badeænder... så selvfølgelig skulle dåbskagen være med ænder.. tog udgangspunkt i de forskellige designs, og lavede 9 forskellige ænder... Holdte kagen enkel for at fremhæve de søde små rappere . Kagen er med skovbærmousse og hvid chokocreme
Caroline er helt vild med designer badeænder... så selvfølgelig skulle dåbskagen være med ænder.. tog udgangspunkt i de forskellige designs, og lavede 9 forskellige ænder...
Holdte kagen enkel for at fremhæve de søde små rappere .
Kagen er med skovbærmousse og hvid chokocreme
ayy jeg ved slet ik hvad jeg skal sige den er bare det sødeste jeg længe har set indenfor kager.... den og så den anden du også lagde ud nu her er bare nogle af mine klare favoritter.
wauw. det er da nok bare den flotteste og sødeste kage... rigtig fedt med ænderne.. netop i stedet for altid vugge..
knus siw
Hvilken slags stativ har du inden i kagen?
Og super smuk kage! Den er jo både så flot lavet og derudover er det jo kanon at den lige passer til Caroline med ænderne!
DK skriver: Hvilken slags stativ har du inden i kagen? Og super smuk kage! Den er jo både så flot lavet og derudover er det jo kanon at den lige passer til Caroline med ænderne!
Der var ikke stativ i kagen, men stakket på kagepap og hvide sugerør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128