Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, det havde nær kostet blod sved og tårer at få hallo Kitty kagen færdig.. men færdig blev den..
Mariehønen gik noget mere smertefrit..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de bare super fine... Det har du klaret rigtig godt...
hvor er de bare super flotte dem kan du være stolte af...
Tusind tak søde piger!
Rigtig fine kager... kan dog ikke ses at du har haft problemer med HK kagen... hvad drillede ?
Knus Stinna
Anasmor skriver: Rigtig fine kager... kan dog ikke ses at du har haft problemer med HK kagen... hvad drillede ? Knus Stinna
Fondanten sprækkede flere steder i kanten, og gik i stykker flere steder da jeg lagde den over kagen.. Men jeg synes egentlig jeg fik den reddet meget godt..
Flotte kager
Findusinde skriver: Fondanten sprækkede flere steder i kanten, og gik i stykker flere steder da jeg lagde den over kagen.. Men jeg synes egentlig jeg fik den reddet meget godt..
Ja jeg kan nu ikke se nogen fejl... det går helt sikkert nemmere næste gang .. men flotte kager ihvertfald
Anasmor skriver: Ja jeg kan nu ikke se nogen fejl... det går helt sikkert nemmere næste gang .. men flotte kager ihvertfald
Jeg har ikke haft problemer med fondant før... Så håber det både var første og sidste gang..
Tusind tak for roserne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128