Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Lise

Jeg hader at være alene hjemme! Ikke at jeg ikke kan hygge mig i mit eget (og børnenes) selskab, for det kan jeg sagtens, men jeg er bare pisse bange for spøgelser, hjemmerøvere, voldtægtsforbrydere og den slags skidtfolk...

Det er gået så fint i aften - og også tidligere på ugen hvor jeg var alene tirsdag morgen til onsdag aften - og så gik jeg i seng ved 22-tiden.. Så lige pludselig banker den én gang på døren. Tænkte at det fandmer bare havde at være Christian der kom hjem og ikke lige kunne finde ud af at komme ind, men så skete der ikke mere... jeg bliver bare så fucking bange, så jeg styrtede rundt og gloede ud af vinduerne, men der skete ikke mere. Efter 10-15 minutter turde jeg åbne døren og se om der var en naturlig forklaring, men fandt desværre ingen  Så nu sidder jeg igen i stuen med fjernsynet tændt for at give mig lidt larm, mens jeg venter på at blive træt nok til at gå i seng igen..

Nu hører jeg bare lyde hele tiden. Det er virkelig nitten ved at bo i hus fremfor i lejlighed på 2. sal....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Mikkelmusen

Hvor creepy... Så havde jeg nok pisset i bukserne et par gange eller 3... !

Anmeld

4. juni 2010

Nadi

Puhbad, hvor jeg kender det!!

Det er dybt frustrerende, har det heller ikke godt med at være alene hjemme. Er sgu også så pisse bange for at der er nogle som kommer og tager mig

Jeg var også alene fra igår aftes til idag kl 11, det var altså heller ikke helt morsomt at skulle lægge sig til at sove.

Anmeld

5. juni 2010

ivfmarie

Få jer en hund

Det var synd for dig søde Lise.. Håber at du fik en fornuftig nattesøvn uden flere forskrækkelser.

Jeg tænker ikke over det i det daglige, men har lagt mærke til at jeg alligevel er mere "lyttende" når hunden ikke er hjemme, så han giver mig jo nok helt ubevidst et vis tryghedsfølelese når han ligger og snorksover med alle 4 stænger i vejret ...

Knus

Anmeld

5. juni 2010

Mie A

Kender det alt alt for godt. Jeg sover så dårligt når manden ikke er hjemme...¨

Og hvis der var nogle der havde banket på døren så sent herhjemme så havde jeg slet ikke kunne sove....

Og den der med at skaffe sig en hund. Det kan godt give bagslag. Lige pludselig gør de af noget der ikke er der... og så er man da først ved at skide i bukserne af skræk. (det gjorde min mors hund ihvertfald)

Anmeld

5. juni 2010

Mie A

Fik du egentlig sovet??

Anmeld

5. juni 2010

Lise

Mie A skriver:

Fik du egentlig sovet??

Ikke sårn rigtigt... Da jeg endelig faldt til ro og faldt i søvn, gik babyalarmen amok (havde den på Simon) så jeg vågnede med et chok... Christian kom hjem og vækkede mig kl 3:30, Simon pev kl 5 og babyen holdt mig vågen det meste af natten...

Ses snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.