Jeg hader at være alene hjemme! Ikke at jeg ikke kan hygge mig i mit eget (og børnenes) selskab, for det kan jeg sagtens, men jeg er bare pisse bange for spøgelser, hjemmerøvere, voldtægtsforbrydere og den slags skidtfolk...
Det er gået så fint i aften - og også tidligere på ugen hvor jeg var alene tirsdag morgen til onsdag aften - og så gik jeg i seng ved 22-tiden.. Så lige pludselig banker den én gang på døren. Tænkte at det fandmer bare havde at være Christian der kom hjem og ikke lige kunne finde ud af at komme ind, men så skete der ikke mere... jeg bliver bare så fucking bange, så jeg styrtede rundt og gloede ud af vinduerne, men der skete ikke mere. Efter 10-15 minutter turde jeg åbne døren og se om der var en naturlig forklaring, men fandt desværre ingen
Så nu sidder jeg igen i stuen med fjernsynet tændt for at give mig lidt larm, mens jeg venter på at blive træt nok til at gå i seng igen..
Nu hører jeg bare lyde hele tiden. Det er virkelig nitten ved at bo i hus fremfor i lejlighed på 2. sal....
Anmeld