jubi jeg kan også melde mig her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

evamor

Hej med jer

Jubi jeg hører også til her, har ikke været ved læge endnu, men har beregnet min termin til  1. feb.

Jeg har i forvejen en pige på 2. Vi har ikke sagt det til nogen endnu, men venter i hvert fald til jeg har været til første læge besøg. Men jeg synes godt nok der er lang tid til hvis man skal vente til efter scanningen der i uge 12.

Synes ikke jeg er så plaget af symptomer, men der er da noget kvalme og så træthed.... Og så synes jeg virkelig der er lang tid til februar....

Nå men jeg glæder mig til at følge hinanden lidt herinde.

MVH Eva 5+4 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

maj2011

tillykke med det lille mirakel...

Anmeld

8. juni 2010

PeruBaby

Tillykke - og velkommen til

Anmeld

8. juni 2010

IAH

Velkommen til og tillykke

Anmeld

8. juni 2010

Riksen

Hvor skønt! Tillykke!!

Anmeld

8. juni 2010

Mettemus

TILLYKKE

Anmeld

10. juni 2010

DK

Tillykke!!

Anmeld

11. juni 2010

piadas

Tillykke! Jeg er også vildt glad og har termin to dage før dig, men ved mine to foregående graviditeter rykkede de min terminsdato lidt, så det ender nok også med at blive ca. d. 1. februar! Jeg gik dog henholdsvis 19 og 15 dage over de to sidste gange, så jeg er i gang med at væbne mig med tålmodighed, for det bliver jo nok noget i samme stil denne gang...

Meeen jeg synes lige som dig godt nok også, at der er lang tid til februar! Jeg var til læge for 8 dage siden, hvor jeg fik det bekræftet, men glæder mig også helt vildt til at nå over den kritiske grænse og scanningen...vi har dog aftalt, at fortælle børnene det omkring d. 1. juli, for jeg kan simpelthen ikke holde ud at skulle holde det hemmeligt i 1½ måned mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.