Gravid efter udskrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Linemarie

Hej Alle

Vil høre om der er nogen der ved hvor hurtigt man normalt bliver gravid efter en udskrab?

Fik en positiv test d. 14. maj og siden har intet gået som planlagt. Fandt ud af at der var to fostre men at de ikke voksede som de skulle. Mistede og udstødte det ene foster og har lige fået besked om at det sidste foster ikke vokser længere og at jeg skal have en udskrab på mandag. Har ikke været gravid før og vi blev gravide første gang vi prøvede.

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Faith

Kan ikke rigtig hjælpe dig, men vil bare give dig et . Det må være en utrolig svær situation at stå i.

Håber i snart bliver gravide igen og at det denne gang fører til en lille mirakelbaby.

Anmeld

4. juni 2010

pussekat

Linemarie skriver:

Hej Alle

Vil høre om der er nogen der ved hvor hurtigt man normalt bliver gravid efter en udskrab?

Fik en positiv test d. 14. maj og siden har intet gået som planlagt. Fandt ud af at der var to fostre men at de ikke voksede som de skulle. Mistede og udstødte det ene foster og har lige fået besked om at det sidste foster ikke vokser længere og at jeg skal have en udskrab på mandag. Har ikke været gravid før og vi blev gravide første gang vi prøvede.

Håber nogen kan hjælpe

hejsa

jeg have en sa i januar i 7+4 og så skulle jeg have 2 gang mens og start op på min 3 mens i april og fik æg op så jeg bliv gravid igen men som også bliv en sa her i maj i uge 4+3 så nu start vi ikke før i august igen så jeg bliv gravid ca 4 månde efter igen

så xx for det lykke næste gang for os

Anmeld

4. juni 2010

sofie85

Linemarie skriver:

Hej Alle

Håber nogen kan hjælpe

Er ked af at høre hvad du har været ude for

Jeg har selv haft en MA og fik et udskrab og de sagde til mig at jeg kunne prøve igen efter 1 normal mens.

Og jeg blev gravid med det samme igen

Det skal du nok også blive, for det lyder til at du har nemt ved at blive gravid

Men held og lykke med det, og det skal nok gå på mandag

Anmeld

4. juni 2010

Linemarie

Mange tak for jeres svar Jeg håber på at udskraben kommer til at gå uden komplikationer og at vi hurtigt bliver gravide igen

Anmeld

4. juni 2010

oo

man plejer at sige, at det kan tage 4-6 uger efter abort (i nær alle former) før ens cyklus er normal. nogle læger råder en til først at prøve igen efter første normale mens, mens andre siger man bare kan gå igang når man er klar til at prøve igen husk at inden mens kommer der ægløsning, så hvis din mens lader vente på sig mere end 4-6 uger, så test lige! rigtig mange bliver hurtigt gravide efter abort, jeg håber det er tilfældet for jer også

og kæmpe knus!! jeg har selv prøvet at miste et barn og det er bare enormt hårdt at komme igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.