Nej hvor bliver jeg dog snart sindssyg! Har nu rendt efter min dreng på 2,5 år med en tisseprøvebøtte i 4timer og han nægter at tisse i den, synes nu den er meget sjov at putte tisseren ned i men at tisse i den "ej vel mor kan du høre efter hvad jeg siger det tror jeg heller ikke jeg kan" og nej drengen kan jo ikke.
Men tisseprøve skal lægen jo have - Tjalfe havde et slemt fald (kolbøtter ned af en stentrappe) i vuggestuen for ca. 3-4uger men fik kun et blåt mærke på låret siden og har siden da klaget over lidt smerter men ikke mere end han som sådan plejer (har været indlagt med lungebetændelse og opdagede der man kan få is hvis man har smerter) men de sidste par dage har han klaget over smerter over lænden og vågnet om natten og grædt. Så en tur til lægen var på tapettet. Lægen mente at det var et trykket ribben og resten vokseværk men for en sikkerhedsskyld så skulle vi afleverer en tisseprøve.
Men hvordan får man en tisseprøve af en rask og rørlig dreng. Har prøvet forskellige varianter:
1. masser af vand og masser af tssssss
2. siddet på skødet af mor - ingen tisseprøve men lort på nederdelen
3. haft tissebøtten på tisseren mens han så film.
4. løbe rundt uden tøj på og bare skulle sige til når det skulle ske - lort på potten plus den så berømte tissetår - aarghh!
så nu kan jeg vente 4 timer igen... 
Hvad gør I?
Anmeld