Gourmet Garagen i Århus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Mettemus

Ja, jeg ved godt det måske ikke er så børnerelevant, men må simpelthen lige anbefale en skøn restaurent som min kæreste og jeg spiste på den anden dag:

Gourmet Garagen beliggende i Mejlgade i Århus

SKØN intaliensk inspireret mad, hyggelig og rolig stemning (det ligger i en baggård, har gamle plankegulve, ikke to stole der er ens, køkken midt i rummet osv.) og rigtig god service.

Vi fik tre forskellige antipasti til forret (RIGTIG godt og RIGTIG meget mad) og noget lækkert oksekød med syltede løg og peberfrugter til hovedret. Desserten sprang vi over - vi var simpelthen så mætte.

Min kæreste fik med kyndig vejledning fra tjeneren to glas vin som passede perfekt til maden.

I alt betalte vi omkring 600 kr. og maden var alle pengene værd!

Håber der er flere der får tid, lyst og mulighed til at stikke næsen der forbi - kan i hvert fald roligt anbefale det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Mira0911

Sådan tråde er der altid plads til...

anbefalinger er herre skønt...

Har de en hjemmeside evt?

Anmeld

4. juni 2010

Marco2

Dejligt med sådan en anmeldelse.

Vil da klart have det sted i tankerne næste gang vi skal ud og spise.

Æææælsker italiensk mad.

AG

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder lækkert - vi skal ud og spise i aften, så det kunne da godt være vi skulle kigge derned, det er jo kun 5  minutter herfra

Anmeld

4. juni 2010

Mettemus

Rosa skriver:

Det lyder lækkert - vi skal ud og spise i aften, så det kunne da godt være vi skulle kigge derned, det er jo kun 5  minutter herfra

Det kan i roligt gøre! Kombinationen af suuuper lækker mad og afslappet stemning er guld værd! Lige ved siden af ligger Svineriet som helt klart også er et besøg værd

Anmeld

4. juni 2010

Mettemus

MoarJ skriver:

Sådan tråde er der altid plads til...

anbefalinger er herre skønt...

Har de en hjemmeside evt?

Jep, du får lige et link hvis dummecomputeren vil samarbejde

http://www.gourmetgaragen.dk/

Enjoy!

Anmeld

5. juni 2010

Bayze

Mettemus skriver:

Ja, jeg ved godt det måske ikke er så børnerelevant, men må simpelthen lige anbefale en skøn restaurent som min kæreste og jeg spiste på den anden dag:

SKØN intaliensk inspireret mad, hyggelig og rolig stemning (det ligger i en baggård, har gamle plankegulve, ikke to stole der er ens, køkken midt i rummet osv.) og rigtig god service.

Vi fik tre forskellige antipasti til forret (RIGTIG godt og RIGTIG meget mad) og noget lækkert oksekød med syltede løg og peberfrugter til hovedret. Desserten sprang vi over - vi var simpelthen så mætte.

Min kæreste fik med kyndig vejledning fra tjeneren to glas vin som passede perfekt til maden.

Håber der er flere der får tid, lyst og mulighed til at stikke næsen der forbi - kan i hvert fald roligt anbefale det!

MUMS det lyder lige som noget for mig - tak for anbefalingen, den er hermed taget ad notem

Anmeld

5. juni 2010

lisbethita

Mettemus skriver:

Kender godt stedet!!! Svineriet ved siden af der deler køkken med Gourmet garagen er simpelthen også anbefalelsesværdigt. Kender du det sted? Men man befaler også for det bedste af det bedste 

Men  for Goumet Garagen herfra også 

Good weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.