Fredericia/Taulov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

piap

Hej

Ja så blev det min tur...

Min kæreste og jeg har købt hus i taulov som vi går og sætter i stand, og skal flytte ind i til august...

Jeg er tilflytter til området, og kunne godt tænke mig at få nogle veninder man kunne dele sjove oplevelser med eller bare hygge sig sammen med børnene...

lidt om mig og min familie.

jeg hedder Pia og er 28 (29 til juli) bor sammen med kim 29 år vi er forældre til Regitze på 6måneder. pt går jeg hjemme på barsel. ellers er jeg udlært tjener. af intersser er der bla. min familie, narturen, scrapbooking, venner.

håber at høre fra jer. knus pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

piap

vi skal bo på elborg syd.

jeg er fra skive og min kæreste er fra vejle. pt bor vi i hedensted.

Anmeld

4. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

piap skriver:

Hej

Ja så blev det min tur...

Min kæreste og jeg har købt hus i taulov som vi går og sætter i stand, og skal flytte ind i til august...

Jeg er tilflytter til området, og kunne godt tænke mig at få nogle veninder man kunne dele sjove oplevelser med eller bare hygge sig sammen med børnene...

lidt om mig og min familie.

jeg hedder Pia og er 28 (29 til juli) bor sammen med kim 29 år vi er forældre til Regitze på 6måneder. pt går jeg hjemme på barsel. ellers er jeg udlært tjener. af intersser er der bla. min familie, narturen, scrapbooking, venner.

håber at høre fra jer. knus pia

Hej Pia.

Vi bor også i fredericia - kigger dog på hus ude i bredstrup/pjedsted, men det er jo også i fredericia kommune...

Jeg hedder linda og er 30 år gammel, har været gift i 7 år med ruben der lige er blevet 29 år.

Sammen har vi skønne frederic på 21 mdr - 1 år og 9 mdr. Han går i dp ude i bredstrup/ pjedsted, hvor også mit arbejde ligger.

Jeg kører som autoredder for dansk autohjælp og manden arbejder hos SCA/ frode laursen i taulov.

Interesser er; at være ude - ældre biler - scania lastbiler - fitness og sikkert nogle mere som jeg har glemt...

Frederic elsker at være ude også, så vi er tit på små cykel ture rundt til de forskellige legepladser mm.

Anmeld

30. december 2012

Tine G

Hej Pia

Bor i stadig på Elborg syd i Taulov??

Vi bor nemlig i nr 3..

Mvh

Tine G.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.