de der 3D scanninger?? er de det værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

BinaMor

kan i ikke fortælle lidt om hvor vigtige de har været for jer? eller komme med argumenter så jeg kan overtale manden.

nu har vi ved ved nf, md og vækstscanning og nada. den vil ikke sprede ben...

er nu i uge 28+0..  det er egentlig også ligemeget, men det ku være rart at sætte tøj på plads... finde et navn... et el. andet når man går her som et uformeligt badedyr der har hud som i teeageperioden..

men vil så gerne se min baby.. selvom han sys det er unødvendige penge ..

har i fortrudt efter fødslen at i fik scanningen?

(og baby vejede fint det den skulle- til jer der vidste jeg var nervøs for scanning)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

BinaMor

vups.

jeg troede det lå i "graviditet"

Zafir????

Anmeld

4. juni 2010

L.J.L

Jeg har aldrig fortrudt vores 3D scanning. Det giver bare en et mere realistisk forhold til det at man er gravid, synes jeg. Og så er det et super sjovt minde at have bagefter, og sjovt at sammenligne 3D scanningen med den "rigtige" baby

Pengene var godt givet ud synes jeg..

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

linselouise skriver:

Jeg har aldrig fortrudt vores 3D scanning. Det giver bare en et mere realistisk forhold til det at man er gravid, synes jeg. Og så er det et super sjovt minde at have bagefter, og sjovt at sammenligne 3D scanningen med den "rigtige" baby

Pengene var godt givet ud synes jeg..

årh det er nogle gode billeder

tak

Anmeld

4. juni 2010

Pia.

Jeg fik det med min nummer 3 jeg syntes det var en fantastisk oplevelse.. Jeg syntes at det var spændende at få et kig inden for nu hvor man går og venter spændt på den kommende baby....

Så spørg du mig syntes jeg du skal gøre det...

Knus Pia..

Hvis du har lyst må du gerne klikke her ind og se mine billeder...

http://mimamik.dk/3Dscanning.htm

Anmeld

4. juni 2010

Ni-ko-li-ne

gabriellasmor skriver:

kan i ikke fortælle lidt om hvor vigtige de har været for jer? eller komme med argumenter så jeg kan overtale manden.

er nu i uge 28+0..  det er egentlig også ligemeget, men det ku være rart at sætte tøj på plads... finde et navn... et el. andet når man går her som et uformeligt badedyr der har hud som i teeageperioden..

(og baby vejede fint det den skulle- til jer der vidste jeg var nervøs for scanning)

jeg har aldrig fortrudt den scanning!!!!!

vi fik den optaget på DVD og billeder osv... og jeg synes det er fedt at have! tænk når nikoline bliver stor, kan vi vise hende at hun lå derinde og så sådan ud!

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Egentlig var jeg selv super skeptisk overfor 3d, da jeg synes det var lidt alien agtigt, men ville gerne kende kønnet, så bestilte en kønsscanning  i 2d, som heller ikk var så dyr, men den rare jm scannede i 3d alligevel, og gud hvor var det fantastisk, ser på billederne hver dag, fik også en dvd med hjem, som også flere gange er blevet afspillet GØR DET, GØR DET I vil ikke fortryde....

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

tak for de fine svar! jeg tror jeg viser manden tråden når han kommer hjem

Anmeld

4. juni 2010

Lillefe

gabriellasmor skriver:

Jeg skal til at bestille tid til det afventer at få at vide om tiden passer men jeg er sikker på jeg ikke vil fortryde min kæreste syntes også det er spændende, det koster 1100,- for den scanning vi har valgt og der høre alt med glæder mig.. har set min fætter og hans kone få en, og jeg ville også men havde ikke råd da vi skulle have Nadia så det må være denne gang

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

Perl skriver:

Jeg skal til at bestille tid til det afventer at få at vide om tiden passer men jeg er sikker på jeg ikke vil fortryde min kæreste syntes også det er spændende, det koster 1100,- for den scanning vi har valgt og der høre alt med glæder mig.. har set min fætter og hans kone få en, og jeg ville også men havde ikke råd da vi skulle have Nadia så det må være denne gang

er det i silkeborg? jeg så der var tider allerede på tirsdag. hvornår får man tilbagemelding skriver de?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.