Barnedåb søndag.. HJÆÆLP!!! (nybegynder) Gips!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Samus1983

Jeg står og skal holde barnedåb for min skønne datter søndag... Men har dog brug for HJÆLP! Har kigget jeres opskrifter igennem osv.. men synes det er lidt svært at finde ud af hvordan og hvorledes..  Så håber i kan hjælpe...

Jeg har tænkt mig at lave en chokoladekage med limecreme og daimcreme med MMF ( købt i kagebutikken)

Nu er mine spørgsmål er så..

- Er det en go blanding? Altså chokoladekage med  lime- og daimcreme sammen???

- Kom med en go chokoladekage opskift?

- Skal man altid bruge smørecreme, inden man kommer mmf på?

- Og nå nu kagen er til på søndag.. Hvornår er det så bedst at lave den fredag eller dagen før, altså lørdag?

Håber i kan hjælpe mig.. vil så gerne lave kagen selv!

Hilsen mira - forhåbentlig en kommende kagemutter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

tb

uhhh kan desværre ikke hjælpe dig da jeg indtil videre kun har prøvet at lave 1 kage selv.. selvfølgelig med henblik os selv at lave kagen til barnedåben  men håber du får svar..

kh tina

Anmeld

4. juni 2010

KarinaIda

Hej...

Ang fyld og kage synes jeg sagtens du kan blande de dele..
Jeg vil råde dig til og lave fyldet idag og lægge kagen sammen idag, men først pynte imorgen. Du kan vælge og smøre kagen op med nutella jo, når nu det er en chokoladekage du laver... Fondanten kan ikke rigtig sidde fast hvis du ikek smørre den op...

Det var lige mine råd til dig...

Anmeld

4. juni 2010

LifeIsGreat

Du kan finde gode opskrifter på kage inde under opskrifttråden )

Jeg ville bage kagen i dag så den kunne blive kold, lave fyld og lægge den sammen i aften, ind i køleskabet så den kan sætte sig og så smøre den op i morgen formiddag og pynte den i morgen aften. Så er den klar til søndag men husk, den må ikke dækkes til når den er pyntet og står i køleskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.