Så fik jeg briller :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Mikkelmusen

Ja jeg har vel egentlig vist det nogle år, men har altid skudt det hen fordi jeg mente det ikke var så slemt.

Men for 2 uger siden var jeg så ved optiker og få en synstest, og hold da fast et chok. Jeg ku se!

Jeg havde så -1,75 og -2,00 !!! Og idag hentede jeg dem så i butikken.

Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Grynt

Jeg syntes de er top nice til dig   tillykke med dem

Anmeld

3. juni 2010

Louise mortil4

jeg sys de passer rigtig godt til dig, jeg har selv nogen lidt i samme stil også bare i sorte.

Anmeld

3. juni 2010

Susan1978

arhh du ser skide klog ud.. ligesom når jeg tager mine briller på.. hehe

ei de er flotte til dig.. kan godt lide briller.. man blir så smart at se på..

men Smil da lige lidt hva... 

Anmeld

3. juni 2010

Nadi

De ligner mine

Så synes de er rigtig flotte og de klæder dig super godt!!

Anmeld

4. juni 2010

Mikkelmusen

Tak tak, det er jo meget underligt pludselig at være afhængig af briller.

Anmeld

4. juni 2010

Lise

Det er helt vildt når man får briller, og pludselig kan se hvad der står på skilte, stregerne på blade ect. og trafiklysene ikke kommer ud som stjerner  Og jeg har endda kun -1 og -0,75.

Jeg synes de klæder dig

Anmeld

4. juni 2010

Muffinmus

Hi hi, ja, det er en kæmpe åbenbaring:-)Kan tydeligt huske det selv om det er mega mange år siden.

Dog kan jeg simpelthen ikke bruge briller...synes det er grimt til mig og hader dem ud over alle grænser. Har brugt linser i 13 år og kommer aldrig nogensinde til at smide briller i hovedet igen om dagen så folk kan se mig med dem. Men jeg bruger dem om aftenen inden jeg går i seng eller hvis jeg ligger og ser tv i sengen :-)

Min mand skal til synsprøve i dag også og han skal sikkert også have briller..dog ved jeg han helelr ikke vil vælge briller men linser, men er da lidt spændt på hvor slemt hans syn er:-)

Og det er da også ret sent du får dine briller med det skodsyn du har?? du har da knap kunne læse vejnavne eller skilte på vejene:-)Har selv minus 5,5 så er stæreblind. Måske også derfor jeg ikke gad briller, havde jo hinkestensglas

De ligner faktisk lidt dine, men er bare sort/meget mørkebrune i stedet for.

Så pasformen er jeg helt sikkert fan af:-)OG, de får dig sørme til at se intellektuel ud

Anmeld

4. juni 2010

Lise

Mine ligner også  De er også bare sorte. Har et billede fra da jeg var ung og sprød - og havde let tendens til arto-mund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Mine ligner også  De er også bare sorte. Har et billede fra da jeg var ung og sprød - og havde let tendens til arto-mund

...og ARTO-øjn'!!

Hunni - de ser smarte ud - men du ser sur ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.