det er nu officelt.. vi kan aldrig handle i super best igen.
jeg er alene med mikkel idag, vi tog så ud og handle.. (skulle finde mig en ny pincet da min gamle er blevet væk.. og kan ikke leve uden) som nogen ved træner vi uden ble og synes egentlig det er gået okay.. han siger dog ikke selv til.
men vi går ind i forretningen og går på toilettet for en sikkerheds skyld.. mikkel tisser og jeg klapper af ham osv.
vi går ind og handler han drøner hen til legetøjet hvilket var fint med mig så kunne jeg lige kigge lidt. da jeg er færdig går jeg hen til mikkel for at fortælle hvor dygtig han var, at blive der hvor jeg sagde.. men jeg møder så drengen med en lidt stram udtryk i hovedet.. og jeg ved præcis hvad det utryk betyder.... 
jeps mikkel ligger en dej.... og rigtig sjasket ulækker stinkende dej.. som løber ned af hans ben og ud på gulvet.. får mikkel til at stå stille mens jeg febrilsk forsøger at råbe nogle kunder op.. at jeg har brug for lidt hjælp her ovre.. da de endelig fatter det kommer der en mandlig ekspedient hen til mig for at finde ud af hvad der var galt.. og jeg siger så at vi vist lige havde et uheld og om han måske kunne finde noget at tørre det op med.. 
han render afsted.. og imens bliver jeg bare mere og mere rød i skallen... og kunderne går forbi og kan se de væmmes ved lugten.. åhh suk.. jeg gravide kvinde måtte så ned på knæ og tørre op efter mikkel.. og vandre så ud forbi kassen med mikkel i bar rumpet.. og ind på toilettet for liiige at vaske ham.
må så derefter gå ind i butikken igen og gå hen til en disk hvor mine varer var sat hen, plus mikkels trøje som jeg glemte på gernings stedet.. de siger til mig at det ikke gør noget og at sådan noget kan ske.. men kan godt se på dem de synes det er mega pinligt for mig..
skynder mig ud med det rødeste fjæs i verden.... suk.
Anmeld