Meget genert baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

minbaby

Jeg har idag været til MD scanning. Her belv det konstateret at jeg venter verdens mest generte baby. Den ville hverken fotograferes eller vise sit køn, så jeg gik derfra med et billede af en fod..  Sygeplejesken kunne dog fortælle at den er sund og rask, og det er jo det vigtigste. Så må jeg væbne mig b´med tålmodighed og vente med at se den og kønnet til den "kommer ud".

Den havde valgt at lægge sig med ryggen udad og gemme ansigtet bag moderkagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Anja

Uha, prøvede det samme i sidste uge -  gad SÅ godt kende kønnet på baby, men må også vente til baby kommer ud.

Dejligt, at din scanning ellers gik fint

Anja 20+6

Anmeld

3. juni 2010

Assi

Tillykke Tsk tsk tsk - ikke nemt med en genert baby Men fedt alt bare så godt ud!

Anmeld

17. juni 2010

Slettet

Hehe det oplevede jeg også med min datter! ...men begge sønner viste glædeligt herlighederne frem - hvad kan man mon udlede af det??

Hvis du gerne vil vide kønnet inden fødslen, kan du jo prøve en 3d-scanning, de er super spændende om man vil vide kønnet eller ej

Anmeld

17. juni 2010

misslea

Iiiiihhh altså øv hva???

Vores lille stjerne er BESTEMT ikke genert... hun "spredte" gerne benene (eller hvad man nu skal sige) for os, så vi kunne se alle herlighederne.... hahah

Og vi er bare sååå galde for at kende kønnet!!! Det er på en måde lidt nemmere for os at forholde os til den lille bebs derinde, når vi ved, at det er en lækker lille "hun"-baby

Mange fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.