Sofa gives væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. juni 2010

morethanperfect

Hvor på sydfyn står den ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

oo

morethanperfect skriver:

Hvor på sydfyn står den ??

vi bor i faaborg og den er up for grabs...susanne kan ikke få den til Randers, så hvem som helst der er interesseret og kan hente, kan få den

Anmeld

3. juni 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

vi bor i faaborg og den er up for grabs...susanne kan ikke få den til Randers, så hvem som helst der er interesseret og kan hente, kan få den

Uhh jeg finder lige ud af noget med kørsel .

Hvornår har i evt. tid til vi kan hente den ?

Anmeld

4. juni 2010

oo

morethanperfect skriver:

Uhh jeg finder lige ud af noget med kørsel .

Hvornår har i evt. tid til vi kan hente den ?

hmm...stort set hele tiden måske helst i en weekend...og æh...der er lige en mand (eller en ikke-gravid) der skal bære den ud af huset sammen med Søren

Anmeld

4. juni 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

hmm...stort set hele tiden måske helst i en weekend...og æh...der er lige en mand (eller en ikke-gravid) der skal bære den ud af huset sammen med Søren

Okay .. Er den samlet ? eller kan man skille den ad ? Vores trailer er ik så stor ellers må vi leje en

Anmeld

4. juni 2010

oo

morethanperfect skriver:

Okay .. Er den samlet ? eller kan man skille den ad ? Vores trailer er ik så stor ellers må vi leje en

den står samlet nu, men Søren sagde lige i morges at vi hellere måtte skille den ad hvis I kom...det kunne jeg så ikke huske at man kunne  men den er stadig rimelig lang i det

Anmeld

4. juni 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

den står samlet nu, men Søren sagde lige i morges at vi hellere måtte skille den ad hvis I kom...det kunne jeg så ikke huske at man kunne  men den er stadig rimelig lang i det

Ja okay , undersøger lige hvor man kan leje en trailer

Anmeld

4. juni 2010

morethanperfect

Vi kan hente den onsdag Så skal jeg bare lige ha nærmere info om hvor det er i bor ? Er det nemt og finde ?

Anmeld

4. juni 2010

oo

morethanperfect skriver:

Vi kan hente den onsdag Så skal jeg bare lige ha nærmere info om hvor det er i bor ? Er det nemt og finde ?

jæs sir! fedt mand!

jeg sender dig lige en PB'er med adressen

Anmeld

4. juni 2010

morethanperfect

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.