din kage - hvor hurtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

LifeIsGreat

Jeg bestilte noget fra dinkage i går og vil betale via faktura. Hvor lang tid gik der inden I fik jeres varer? Min ordrer er ligesom gået istå ved "afventer betaling"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Anasmor

Har du betalt så ????

Betalingen skal bare gå igennem ved banken.. så sender de den dag den bliver registreret.. så tror da du har dine ting i morgen eller mandag hvis du betalte igår  

Ved at de går meget op i hurtig levering.. . dejligt for os der bare gerne vil igang NU

Anmeld

4. juni 2010

LifeIsGreat

Anasmor skriver:

Har du betalt så ????

Betalingen skal bare gå igennem ved banken.. så sender de den dag den bliver registreret.. så tror da du har dine ting i morgen eller mandag hvis du betalte igår  

Ved at de går meget op i hurtig levering.. . dejligt for os der bare gerne vil igang NU

nej jeg kan jo ik betale, når jeg har valgt at betale pr. faktura jo.. så regner jeg da med at se sender et girokort med? eller hvad?

Anmeld

4. juni 2010

birgitte

Frk.Sommerfugl skriver:

nej jeg kan jo ik betale, når jeg har valgt at betale pr. faktura jo.. så regner jeg da med at se sender et girokort med? eller hvad?

hej du der skulle gerne komme en mail med en faktura vedhæftet som du så tager konto nr fra og betaler via netbank eller lign... sådan gjorde jeg ihvertfald

Anmeld

4. juni 2010

Anasmor

Lige præcis... de sender jo ikke før du har betalt... der kommer en mail hvor der er vedhæftet en fil hvor der står INVOICE... den trykker du på, og så kommer der et kontonummer hvor du skal indbetale det beløb du har købt for på din netbank, og i "besked til modtager" skal du skrive dit ordrenummer.. det står også på regningen

Ellers kommer du jo til at vente længe på dine indkøb

Anmeld

4. juni 2010

LifeIsGreat

Hihi så fandt jeg ud af det... ihh det må være varmen der har gjort mig ør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.