Vores "Fra skrot til slot"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Millebasse

ENDELIG er vi flyttet ovenpå efter at have sovet 7 mdr. i vores stue!!

Det er simpelthen bare super skønt, Basse har fået sit eget værelse og vi har fået et soveværelse igen. Claras værelse er indtil videre et opbevaringsrum, hun sover stadig inde hos os..

Vil da lige vise jer lidt billeder af vores nye "slot" og så lidt af afkommet også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

birgittemarie

Ej, hvor er det blevet lækkert! Det må hyleme være rart at få sådan en fed overetage efter al den venten!

Og lille Clara er vel nok dejlig!

Knus Birgitte

Anmeld

3. juni 2010

Nadi

LÆKKERT!!! Ja du ved jo hvor meget jeg glæder mig til vi er indflyningsklar  Så synes bare det er alt for fedt at I endelig også er færdige!!

Skønne billeder, det bliver så godt om kun 1 UGE

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

Ej hvor er det da bare blevet super godt... Hold da helt ferie!!! Og hvor er det bare vildt som Clara ligner Basse. Sikke skønne billeder..

Knus

Anmeld

3. juni 2010

Lulle25

Skønne billeder og det må være en befrielse at være blevet færdige med projektet, ved hvor hårdt det er. Det ser bare rigtig flot ud

Anmeld

3. juni 2010

Millebasse

birgittemarie skriver:

Ej, hvor er det blevet lækkert! Det må hyleme være rart at få sådan en fed overetage efter al den venten!

Og lille Clara er vel nok dejlig!

Knus Birgitte

Tusind tak, det er så lækkert at flytte ovenpå, det har vi virkelig ventet længe på

Anmeld

3. juni 2010

Millebasse

Nadi skriver:

LÆKKERT!!! Ja du ved jo hvor meget jeg glæder mig til vi er indflyningsklar  Så synes bare det er alt for fedt at I endelig også er færdige!!

Skønne billeder, det bliver så godt om kun 1 UGE

Ja, det gør jeg søde og det bliver så godt for jer at blive færdige!

Glæder mig så meget til at vise dig det

Anmeld

3. juni 2010

Muffinmus

nøj jeg ville dø med 7 mdr i min stue..så havde jeg dælme gravet pengekisten frem og betalt mig fra det:-) ellers ville det sgu ende i skilsmisse hos os tror jeg

Men det ser da bare super godt ud synes jeg, og i må virkelig synes i kan slappe lidt af nu og nyde det.

Anmeld

3. juni 2010

Millebasse

Hyner skriver:

Ej hvor er det da bare blevet super godt... Hold da helt ferie!!! Og hvor er det bare vildt som Clara ligner Basse. Sikke skønne billeder..

Knus

Tak søde

Venter spændt på en sms fra dig

Anmeld

3. juni 2010

Millebasse

Lulle25 skriver:

Skønne billeder og det må være en befrielse at være blevet færdige med projektet, ved hvor hårdt det er. Det ser bare rigtig flot ud

Tak  Ja, det er en hel lettelse, sikke meget fritid vi lige pludselig får!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.