kan snart ikke mere.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste har ADHD og depression, han har sine dage hvor alt bare er noget l*rt og hvor han er meget nede.. Nu havdedet lige gået så super godt, og nu er han nede igen.. Det er mega svært for mig det hele.. kan ikk klare at se ham have det sådan der, det er hårdt.. Andre gange kan han blive virkelig led.. Han får det nogle gange sådan at det hele er for meget og han føler han blir kvalt i det hele..

Men elsker ham jo og venter barn med ham..

Ved ikke hvor jeg vil hen med det, havde bare brug for at komme ud med det til nogen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

wamse

Vil starte med at give dig en stor

Min eks har også ADHD + andre psykiske lidelser, og det var rigtig hårdt at gå op og ned af de udsving, han fik dog først diagnosen ADHD meget sent, og havde udviklet et massivt misbrug, som en del ADHD´er gør, når de går rundt uden den fornødne hjælp.

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt. Der findes en del hjælp i forskellige foreninger og selvhjælpsgrupper omkring lige netop ADHD.

Anmeld

3. juni 2010

Moar'en

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste har ADHD og depression, han har sine dage hvor alt bare er noget l*rt og hvor han er meget nede.. Nu havdedet lige gået så super godt, og nu er han nede igen.. Det er mega svært for mig det hele.. kan ikk klare at se ham have det sådan der, det er hårdt.. Andre gange kan han blive virkelig led.. Han får det nogle gange sådan at det hele er for meget og han føler han blir kvalt i det hele..

Men elsker ham jo og venter barn med ham..

Ved ikke hvor jeg vil hen med det, havde bare brug for at komme ud med det til nogen..  

Puha ved ikke lige hvad jeg skal skrive, men sender lige en stor krammer.

Det kunne være du/i skulle kontakte lægen og få en snak omkring det hele, det kunne være der var hjælp at hente der.

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår det godt!!!: tag en god snak med din læge og få noget hjælp til at klare at være pårørene. Man kan sagtens få psykolog henvisning på at være pårørende til psykisk syg (det har jeg jo mht min mor). Så det er ikke noget problem.

Da jeg fandt min psykolog, så sendte jeg alt hvad jeg har skrevet (nogensinde) om problemet til hende og spurgte om hun troede hun kunne hjælpe med det... Og det sagde hun ja til. Jeg er rigtig glad for hende, og det hjælper mig meget, mht at tackle problemer jeg har i den forbindelse.

KÆMPE KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.